Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skader i knær


Blårens

Anbefalte innlegg

Hei jeg var så heldig å overleve en ulykke med 6 hjuling for en 2 års tid siden.

Jeg skulle parkere sykkelen på tilhengeren etter endt arbeidsdag. Tilhengeren sto parkert ved en snuplass som hadde en bratt steinur ved siden av. Idet jeg går av sykkelen for å åpne kapellet på hengeren så begynner sykkelen å trille bakover å jeg hopper på og kommer borti gassen. De litt eldre 6 hjulingene har generelt dårlig girkasse så sykkelen sto i revers i stedet for nøytral og bremsene hadde begynt å lekke på tur ned så de fungerte ikke

 

Fikk god fart bakover og selvfølgelig rett over kanten på steinura. Hoppet av sykkelen akkurat i det jeg havnet over kanten og fløy kanskje 4 meter ned steinura før jeg landet på knær 1 meter til siden for sykkelen. Både jeg og sykkelen fortsatte ferden videre 10 meter nedover steinura og var nær ved å bli truffet av sykkelen flere ganger og i det jeg landet nederst i steinura kom det trillende flere store stein så jeg klarte akkurat å dra meg selv med armene oppå en stein og unngikk å knuse føttene mellom steinene. Har aldri hatt så vondt før, men jeg var lykkelig i det steinura hadde roa seg ned. Kom fra dem med vonde knær og kutt i hodet.

 

Så ontopic: Hva av innvendige skader kan jeg forvente meg i knærne? Har prøvd å google litt rundt, men eneste jeg finner er typiske kneskader som har med leddbånd å gjøre, men jeg har da har fått ett hardt slag mot knærne. Jeg har til tider ubehag i knærne og akkurat i dag er det faktisk så ille at jeg er halt.

Noen som kan ha noen ideer om hva som kan fører til disse smertene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan ha noen ideer om hva som kan fører til disse smertene?

 

Yttre traume?

 

Det ville jo bare bli spekulasjoner å svare noe annet. Hvis du vil være sikker på hvilke skader du har, må oppsøke helsepersonell direkte som kan ta på deg og ikke minst bruke et arsenal av tekniske innretninger som vi ikke har tilgang til på et forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...