Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en prostituert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Profilen stemmer delvis, men det er mange horer der ute som går på UIO og finansierer studiene med sex. Må være merkelig å kombinere lekser med kuk, eller å sitte å gjøre lekser mens en er utfordrende kledd, slik at en er klar for neste kunde dersom telefonen ringer. Eller det å vite at når en er ferdig for dagen så skal hun hjem, og knulle og suge flere menn.

 

Men hun bestemmer selv hvordan hun lever livet sitt.

Lenke til kommentar
Må være merkelig å kombinere lekser med kuk, eller å sitte å gjøre lekser mens en er utfordrende kledd, slik at en er klar for neste kunde dersom telefonen ringer. Eller det å vite at når en er ferdig for dagen så skal hun hjem, og knulle og suge flere menn.

 

Så du tror alle som har partner går rundt utfordrende kledd, kombinerer lekser med kuk, og går hjem alltid for å knulle og suge partner når man er ferdig for dagen?

Ja, av og til skjer flere av disse tingene(merkelig?), men det er slik at man styrer hvordan man vil ha det selv. Det er ikke bestemt av om man har partner eller ikke, er hore eller ikke.

Høres ut som du aldri har hatt deg dame og har tenkt litt på henne før akten, for det har i så fall vært helt merkelig å gjøre. Vi får vel bare stadfeste at du ikke tenker fitte i det hele tatt - noe som er høyst merkelig i forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Jeg har ikke vært helt dum, jeg har bøyd litt på sannheten, så INGEN skal kunne finne ut hvem jeg er. Jeg holder heller ikke på å annonsere noen sted, så den jenta dere har sett på et annet nettsted - ja, hun er ikke meg.

 

Men hvis, mot formodning, personen bak AnonymDiskusjon skrev 25. juli 2013 - 11:53 virkelig vet hvem jeg er, regner jeg med han har baller nok til å sende meg en PM her inne, eller sms på mobilen min og fortelle meg hva jeg har sagt som har gjort meg igjenkjenbar, så jeg kan ta det vekk. Vil jo tross alt ikke at dette skal komme ut.

 

Håper alle har en fin sommer! :)

 

Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15 Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Naturligvis har du "bøyd" på sannheten, det er ikke overraskende. Men på en annen side så gjelder det også baklengs, altså det du skrev nå behøver heller ikke å være sant.

 

Men en dag kommer ditt dobbeltliv til å bli avslørt av noen, og noen uønskede i ditt vennenettverk vil oppdage det, enten det er familie eller venner som du ikke vil fortelle det til.

 

Jeg har lest dette på Internett når andre ble avslørt og da mister de gjerne familiekontakten og sine nærmeste venner, simpelt fordi de vil ikke ha noe med en hore å gjøre. Så disse ordene kan du bare merke deg.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Naturligvis har du "bøyd" på sannheten, det er ikke overraskende. Men på en annen side så gjelder det også baklengs, altså det du skrev nå behøver heller ikke å være sant.

 

Men en dag kommer ditt dobbeltliv til å bli avslørt av noen, og noen uønskede i ditt vennenettverk vil oppdage det, enten det er familie eller venner som du ikke vil fortelle det til.

 

Jeg har lest dette på Internett når andre ble avslørt og da mister de gjerne familiekontakten og sine nærmeste venner, simpelt fordi de vil ikke ha noe med en hore å gjøre. Så disse ordene kan du bare merke deg.

 

Jeg er ikke redd for å miste kontakten med verken familie eller venner. Jeg vet hvor jeg har de, og jeg vet de ikke hadde kuttet meg ut pga dette. Men det betyr ikke det samme som at jeg har lyst de skal vite om det.

 

 

Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15 Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er bra at du vet hvor du har de, og på en annen side så har de ingenting med dette å gjøre. Men det er likevel greit å holde rørene tett for lekkasjer, så lenge rørene holder. Den største trusselen er nok en klient som åpner munnen.

Lenke til kommentar

Hvis en kunde har en fetish slik som Bondage o.l +++. Hvordan stiller du deg til det?

 

MTP sett fra to vinkler: Han vil bli dominert, el han vil dominere deg?

Er det ene greit, hvorfor , hvorfor ikke. ?

Anonym poster: 7a5a36978bd5561a1b9121577edf1a74

 

Jeg driver ikke med BDSM. Jeg kunne muligens blitt med på litt lett spanking, men vanligvis har jeg bare normal myk sex med mine kunder.

 

 

Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+56132

Jeg er i et forhold med en filippinsk prostituert. Jeg stoler ikke på henne, men hun prøver å late som om hun bare utro mot meg bak ryggen min tom for penger, men egentlig hun alltid på utkikk etter andre menn hun aldri elsker meg.

 

Bare til å bli kvitt den asiatiske horen. Hun er råtten, og fortjener ingen respekt.

Lenke til kommentar

Tricell, er det sånn man snakker om andre mennesker? Svaret er nei.

 

Til TS:

 

Jeg er moralsk og på andre måter mot prostitusjon, og derfor veldig nysgjerrig på hvor reflektert valget er. Føler du ikke at det er nedverdigende på noen måte? Jeg føler dessuten det er å degradere kvinner til noe som skal tilfredsstille menn, og derfor være tilgjengelig for dem hvis de er villige til å betale for det - og det er noe jeg syns er negativt, ikke positivt, og som jeg tror skaper dårlige holdninger. Jeg føler det er litt fornærmende mot meg som kvinne at noen anser meg først og fremst som noen hull de kan pule og derfor går de til prostituerte. Det er en slags devaluering av menneskeheten til den man har sex med.

 

Tenker du noen ganger over de tingene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske vi levde i en verden der det alle var glade og snille mot hverandre, og at utroskap ikke var en del av hverdagen, men sånn er det ikke. Utroskap kan skade noe helt forferdelig og jeg er ikke en del av det "privat". Men som hore har jeg ikke helt den samme moralen. Det er mulig jeg forsvarer det jeg gjør for at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet når jeg tar i mot en gift mann. Men jeg mener at det er bedre, og tryggere, at en gift mann besøker en hore i ny og ne, enn å gå inn i ett forhold med en jente på jobb eller på byen. Sex er kun sex med en hore, men med en jente i privaten kan det fort bli følelser og dritt, og det tror jeg skader mer. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

 

Vår sivilisasjons moralske grunnsetning er at du ikke skal gjøre mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg. Når du en gang kanskje blir lykkelig gift, er det greit for deg at mannen din går bak din rygg og kjøper horer?

 

Jeg lurer på hvordan livsførselen din påvirker dine tanker og følelser om deg selv. Hvilke vurderinger gjør du av deg selv innerst inne? Øker selvaktelsen din, er den upåvirket, eller synker den? Hvis du velger å svare på dette ønsker jeg at du tar hele deg i betraktning, ikke bare den delen av deg som kanskje føler seg seksuelt attraktiv.

 

Kan det tenkes at det seksuelle behovet du har, og tilfredsstillelsen det gir deg å selge sex, at dette er en kompensasjon for et annet, kanskje skjult indre behov som aldri blir tilfredsstilt? Jeg tenker i retning av alkoholisme, selvskading, spiseforstyrrelser, og higen etter penger, status og berømmelse, som ofte viser seg å ha et slikt grunnlag. Det egentlige behovet er skjult for personen, den føler at dette ytre er det som skal til for å tilfredsstille lengselen, men når det er oppnådd oppleves en tomhet som trigger higen etter mer. Behovet blir aldri virkelig tilfredsstilt, for det reelle behovet kan aldri oppfylles med et substitutt. Mange suksessfulle personer har en slik indre driv, og beundres av verden. Den samme drivkraft virker destruktivt i andre. Felles for dem er flukten fra den indre tomheten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...