Gå til innhold

Borderlands og amnesia - streker på skjermen


Anbefalte innlegg

Hei, har mange spill på pcen :p Men har problemer med to av dem. Borderlands og Amnesia er nylig kjøpt på Steampowered.com men når jeg spiller dem opplever jeg type streker på skjermen, med samme farge som spillet, som på en måte drar en del av spillet inn i det andre når jeg beveger på "look". Vet det var dårlig forklart men antar at noen av dere fortstår hva det dreier seg om. Har prøvd å skaffe meg "RegCure Pro", installere drivere riktig og har MSE antivirus. Noen som har noen type løsning til disse strekene?

 

--Takk! :D--

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens:

- Overoppheting: sjekk temperaturer (hvis strekene er "artifacts")

- Fjernet du driverne fullstendig, når du reinstallerte de? Eks. bruke driver cleaner for å fjerne alle restene.

- Har du testet ut alle de forskjellige grafikkinnstillingene i nvidia/ati-panelet og ingame? Ofte er det 1 innstilling som ødelegger alt

 

Btw, slik du beskriver problemet virker det som et ødelagt skjermkort. Skjer det samme i andre spill?

Lenke til kommentar

Første som slo meg, var at du burde prøve å slå på v-sync. Siden jeg trodde det du beskriver er screentearing og da skal det hjelpe å slå på v-sync.

Hei, takk for svar, ikke helt likt screen tearing, som sagt forklarte jeg det vel ganske dårlig, men skal prøve om det fungere :)

 

Du kan også la det gå mer enn 20 minutter før du maser på svar.

Ikke jeg som skrev det, bare en kammerat som hadde det litt morro :)
Lenke til kommentar

Muligens:

- Overoppheting: sjekk temperaturer (hvis strekene er "artifacts")

- Fjernet du driverne fullstendig, når du reinstallerte de? Eks. bruke driver cleaner for å fjerne alle restene.

- Har du testet ut alle de forskjellige grafikkinnstillingene i nvidia/ati-panelet og ingame? Ofte er det 1 innstilling som ødelegger alt

 

Btw, slik du beskriver problemet virker det som et ødelagt skjermkort. Skjer det samme i andre spill?

Hei, takk for svar, skal sjekke ut "driver cleaner" og for overoppheting (burde jeg ha gjort allerede lol). Men forstod ikke hvordan jeg skal sjekke ut denne "- Har du testet ut alle de forskjellige grafikkinnstillingene i nvidia/ati-panelet og ingame? Ofte er det 1 innstilling som ødelegger alt". Har NVIDIA kontrollpanel.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...