Gå til innhold

Trailer: Battlefield 3: Armored Kill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok ikke til å hoppe på denne heller...

Det at folk er så ukritiske til EA sin business modell er for meg helt uforståelig.

Når de ikke kan holde det de lover(og til og med ikke gidder komme med en forklaring/unnskyldning for hvorfor de lyver) så er det vel egentlig ikke så rart folk misliker det de gjør.

Lenke til kommentar

Kommer nok ikke til å hoppe på denne heller...Det at folk er så ukritiske til EA sin business modell er for meg helt uforståelig.Når de ikke kan holde det de lover(og til og med ikke gidder komme med en forklaring/unnskyldning for hvorfor de lyver) så er det vel egentlig ikke så rart folk misliker det de gjør.

 

Tror du det er gratis å lage kvalitetsspill? Konsulent timer, utvikling av Frostbite engine 2.0 + + +

Betaler lett penger når spillene er så bra som BF3 + ekstrapakkene!

 

Enn Bizzard sin business modell?

 

Lenke til kommentar

Kommer nok ikke til å hoppe på denne heller...Det at folk er så ukritiske til EA sin business modell er for meg helt uforståelig.Når de ikke kan holde det de lover(og til og med ikke gidder komme med en forklaring/unnskyldning for hvorfor de lyver) så er det vel egentlig ikke så rart folk misliker det de gjør.

 

Er like uforståelig for meg at folk som deg sutrer og klager som små drittunger, uten å gidde å dokumentere sine ynkelige konspirasjonsteorier og påstander.

Lenke til kommentar

Ønsker meg også kubra dam, dragon valley og el alamain. Satser på en revisit i B4ttlefield (som det garantert kommer til å hete), med commander, A10 og annet snacks som hører med i Battlefield serien ;)

 

edit: Ooops, sorry for dobbeltpost, var sikker på at jeg redigerte her...

Endret av PheIix
Lenke til kommentar
Kommer nok ikke til å hoppe på denne heller...Det at folk er så ukritiske til EA sin business modell er for meg helt uforståelig.Når de ikke kan holde det de lover(og til og med ikke gidder komme med en forklaring/unnskyldning for hvorfor de lyver) så er det vel egentlig ikke så rart folk misliker det de gjør.
Er like uforståelig for meg at folk som deg sutrer og klager som små drittunger, uten å gidde å dokumentere sine ynkelige konspirasjonsteorier og påstander.

Om du hadde fulgt med på releasen til BF3 i stedet for å hoppe på lasset som en annen sau, så hadde du og stilt deg kritisk til det de nå driver med.

Misforstå meg rett, jeg liker BF3 - men der er langt fra det som var lovet. Jeg kan derimot leve med det siden det fortsatt er gøy å spille fra tid til annen. Det jeg ikke kan leve med er å betale enda en gang for det som i utgangspunktet er en del av spillet jeg allerede eier.

 

For å oppsummere kjapt hva EA har sagt, for så å gå tilbake på...

"PC is the lead platform." - Dette var noe de sa helt frem til rett etter release hvor de bet i det sure eplet og innrømte at console fikk prioritet form lead platform halvveis ute i development etter at BF3 var annonsert.

"Biggest maps ever" - Kan ikke si meg enig i dette. Til og med BF1942 hadde større maps enn BF3. De har noen maps som er tilnærmet på likt nivå som i BF1942/BF2, men ingen som er større.

"E-Sports are our focus." - Men enda har de ikke kommet med battle-recorder eller enkelt oppsett av custom servere med admin tools. Det finnes riktig nok VELDIG begrensede admin tools hos enkelte leverandører, men det å kunne sette opp din egen server med dine egne regler er så og si umulig.

"... the true sequel BF2." - Noe som skulle døyve den sure ettersmaken spinnoff serien BFBC/BFBC2 hadde gitt til de som likte BF2. Vet ikke helt om jeg trenger å si noe mere enn det, men for sikkerhets skyld - BF3 er ikke noen solid oppfølger til BF2. Det er mere en spirituell oppfølger til BFBC2, men under ett annet navn.

"Extra goodies for the PC." - Om dette dreier seg om launch portalen, så ville jeg ikke kalt det goodies. Jeg kan se gjennom fingrene på denne, men det er på grensen.

"We will never charge for our mappacks." - Og likevel har de nå sluppet 2 DLCer som i bunn og grunn er mappacks. De som ikke har DLCene kan IKKE spille på mapsene fra DLCene. Dette er det som plager meg mest.

"All DLC and extra content will be released simultaneously for fairness between Xbox, PS3 and PC." - Yeah...

"We will have modding support." - Men rett etter release gikk de tilbake på dette og sa at de aldri kom til å gi ut modtools til BF3. Modtools var grunnen til at BF2 fortsatt var på top 10 most played listene etter så mange år. La oss se hvor BF3 ligger 6 år fra nå...

 

Som sagt. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette av prinsipp. 50$ er ikke store summen å betale, men når de oppfører seg som de har til nå får de ikke mine penger lengre. Jeg kommer fortsatt til å spille BF3, men hopper glatt over DLCene.

Det at du nøyer deg med å se mellom fingrene når det kommer til oppførselen til EA er din egen sak.

 

Ha derimot nok respekt for folk til at du gidder å sjekke ut hva det er snakk om før du slenger dritt om folk neste gang. Det er ikke veldig vanskelig å finne fram til det jeg har nevnt i denne posten ved kun noen enkle søk - og om det er for tungvint for deg foreslår jeg at du heller lar være å skrive noe i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ah so it begins! Like hvordan hver trailer for bf3 får hets. For meg så dette helt sinnsykt rått ut!!! Bf3 tar nye høyder ved hver DLC. Og ikke kom her å si at dette ikke er verdt 100kr av lommeboken din! For sist jeg sjekka så betalte samtlige av dere som slenger dritt sikkert 600kr for en "expansion pack" som hadde kanskje 4 ganger så lite innhold som alle DLC'ene til bf3 har sammenlagt. Og nå kan du attpåtill luke ut ting du ikke har lyst på! Slutt å syte folkens, aksepter fremtiden eller hold dere til til steinalderen der dere hører hjemme! Så kan vi som setter pris på inovasjon kose oss med nyskapende ting uten å høre "OMFG DETTE VAR IKKE DET DERE SA!! BUHu!" Get over it! Takk!

Lenke til kommentar

"PC is the lead platform."

"Biggest maps ever"

"E-Sports are our focus."

"... the true sequel BF2."

"Extra goodies for the PC."

 

Ville bare utheve dette. Makan til søppel vi blir servert av EA/DICE. Er vel greit nok for console kidsa som tidligere har spillt nyeste CoD og shit og har ikke engang spilt en av de orginale BF spillene(42, Nam, 2). Håper indelig at consoles dør etter neste gen kommer sånn at vi kan gå tilbake til å få gode spill som er lagd for PC og ikke billige ports.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...