Gå til innhold

Hva bør jeg erstatte brød med ? vil ha sixpack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sier dere det er bortkastet med six pack. Jeg vil jo både være sterk, og ha six pack. Gååår det ikke ann? Ronaldo er et eksempel på at six pack også er inn idag?

 

Ja, men Ronaldo har ikke skinnypack, og han driver nok styrketrening ved siden av, mens du tror at magemusklene kommer bare av at du erstatter brød med noe annet. Den dagen du trener like mye som verdens beste fotballspiller vil du nok kunne begynne å se magemusklene.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier dere det er bortkastet med six pack. Jeg vil jo både være sterk, og ha six pack. Gååår det ikke ann? Ronaldo er et eksempel på at six pack også er inn idag?

 

Ja, men Ronaldo har ikke skinnypack, og han driver nok styrketrening ved siden av, mens du tror at magemusklene kommer bare av at du erstatter brød med noe annet. Den dagen du trener like mye som verdens beste fotballspiller vil du nok kunne begynne å se magemusklene.

Men dette gjelder jo ikke bare ronaldo. Det gjelder mange andre kjente personer, skuespillere...osv. er de i underskudd av kalorier? Eller har spist mye, og trent seg opp. Jeg vil også ha en sånn six pack, uten å ha trening som 'hoveddel' av livet. Hvordan har de trent?

Lenke til kommentar

1: Tren styrke i x antal år for å få muskelmasse på kroppen (bein og overkropp)

2: Ligg i eit moderator underskot over tid (evt. kjør litt hardare i enkelte periodar) til musklane dukkar opp

3: Profit

 

Vil du kun ha sixpack og sjå ut som ein løk, så kan du droppe punkt 1.

 

Om du ikkje har snøring på kosthald og trening bør du lese deg opp før du går i gang med noko som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...