Gå til innhold

Kjøp av multicoms 17 tommers udyr


Anbefalte innlegg

Hei! Har endelig kommet fram til at jeg tenker å kjøpe en multicom p170e.

 

- INTEL 3rd Generation Intel® Core™ i7-3720QM Processor

- 8GB DDR3 SO-DIMM 1333MHz (2x4GB)

- INTEL SSD 520 120GB

- 500GB SATA 7200RPM

- Ikke valgt

- AMD Radeon HD 7970M 2GB GDDR5 minne

- Vi legger på et lag Arctic Silver 5 kjølepasta for optimalisert kjøling

- Windows 7 Home Premium

- Endre til BluRay (ikke valgt)

- Pixel-garanti (ikke valgt)

- Endring av operativsystem (ikke valgt)

- Office (ikke valgt)

Totalt 16 626,-

 

Har satt opp disse specca, men lurer på om det er noe som burde vært anderledes? Vil pc'n bli betydelig bedre om jeg f. eks øker ramen?

 

Jeg har også tenkt påom asus g75 med en ekstra ssd disk vil være et greit alternativ. Pc'n blir sånn sirka 3500kroner billigere enn p170e, men vil dere si at multicomen er verdt de ekstra 1000lappene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde heller bygd/satt sammen en pc på komplett.no, det der virket litt overpriced. Er den prisen uten skjerm?

Umm, det er en bærbar PC...

 

Det ser veldig greit ut egentlig. Du kan jo ta en titt på Alienware M17x også (med mindre du ikke liker designet da), koster litt mer, men du får bedre byggekvalitet og mindre støy ut av maskinen. Det er også rabatter på Alienware hvis du er student.

Lenke til kommentar

Alle custom-bærbare fra multicom er helt ok. Får mye for prisen, men de bråker, skaper en del varme og hovedkortet dem bruker er noe trøbbel med stadig vekk, og BIOS oppdateringer skjer aldri fra dem som laga hovedkortet.

Ellers et bra kjøp.

(Min mening og erfaring så ikke gå total nerd-rage, og jess jeg har peil på data-komponenter)

Lenke til kommentar

Jeg har også kikket på Asusen en stund, men venter litt på grunn av alt snakket om at var lurt å avvente litt med kjøp av bærbar nå. Når kommer de nye bærbare jeg egentlig venter på? Jeg har ingen hast.

 

Multicomen virker som et godt kjøp, men er litt skeptisk til Clevo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...