Gå til innhold

Komplett vs Elkjøp i pris


Anbefalte innlegg

Acer Revo 70

 

2995 kr komplett

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=750547

 

4995 kr elkjøp

http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ASDTSJEEQ001/acer-stasjonar-pc-revo-rl70?scid=EXT_PRICEENGINE_KELKOO&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Acer%20stasjon%E6r%20PC%20Revo%20RL70

 

2000 kr dyrere på elkjøp vs komplett?

Kan det stemme? Er virkelig elkjøp så mye dyrere eller er det noe annet som gjør at prisen er så mye høyere på elkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettbutikkar er i stor grad billegare enn fysiske butikkar ja. Ikkje nødvendigvis Komplett kvar gong. Det er dyrare å drive fysiske butikkar enn nettbutikkar.
Har tenkt å kjøpe en ny pc skjerm men usikker på hvor kjøpe, kan det være smart å kjøpe på komplett vs elkjøp?

Spørs kva du er ute etter. Ein fysisk butikk er lettare å stilla seg til ved feil og reklamasjon, men du må normalt betale litt meir. No er ikkje skjermar dei mest utsette for feil og du skal få fraktutgift dekka om det er behov for.

 

Er forskjellen på 500 kroner så blir det kanskje ikkje meir enn 350 om du tar med fraktkostnader ved kjøp på nettet. Det blir alltid ein vurderingssak.

Lenke til kommentar
Nettbutikkar er i stor grad billegare enn fysiske butikkar ja. Ikkje nødvendigvis Komplett kvar gong. Det er dyrare å drive fysiske butikkar enn nettbutikkar.
Har tenkt å kjøpe en ny pc skjerm men usikker på hvor kjøpe, kan det være smart å kjøpe på komplett vs elkjøp?

Spørs kva du er ute etter. Ein fysisk butikk er lettare å stilla seg til ved feil og reklamasjon, men du må normalt betale litt meir. No er ikkje skjermar dei mest utsette for feil og du skal få fraktutgift dekka om det er behov for.

 

Er forskjellen på 500 kroner så blir det kanskje ikkje meir enn 350 om du tar med fraktkostnader ved kjøp på nettet. Det blir alltid ein vurderingssak.

Ja gratis frakt er vel det eneste positive med en fysisk butikk. Men min erfaring er at elkjøp/expert/lefdal/siba ofte har litt eldre produkter mens komplett er flinkere å tilby det nyeste på markedet, er dette tilfelle stort sett eller er min vurdering feil?

Lenke til kommentar
Men min erfaring er at elkjøp/expert/lefdal/siba ofte har litt eldre produkter mens komplett er flinkere å tilby det nyeste på markedet, er dette tilfelle stort sett eller er min vurdering feil?

Om du finn eit identisk produkt på Elkjøp betyr det vel ikkje stort? Klart, finnes det eit produkt som passar deg betre og kun finnes på nett, så er det kanskje ein ide å vurdere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...