Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del erfaringer her:

https://prisguiden.no/butikker/pixmania

 

Legg merke til ganske dårlig totalscore på "service etter kjøp". Med andre ord, de klarer stort sett å levere, men mange her på forumet klager over dårlig service og problemer om man trenger å benytte angrerett eller reklamasjon.

 

Jeg anbefaler at du holder deg til en anerkjent og norsk forhandler. Pixmania er en fransk nettbutikk, som innebærer EU-modeller uten garanti for bruksanvisning på et forståelig språk, og du mister en del av fordelene med tanke på norsk reklamasjon ved kjøp fra utlandet.

Lenke til kommentar

En del erfaringer her:

http://www.prisguide...tikker/pixmania

 

Legg merke til ganske dårlig totalscore på "service etter kjøp". Med andre ord, de klarer stort sett å levere, men mange her på forumet klager over dårlig service og problemer om man trenger å benytte angrerett eller reklamasjon.

 

Jeg anbefaler at du holder deg til en anerkjent og norsk forhandler. Pixmania er en fransk nettbutikk, som innebærer EU-modeller uten garanti for bruksanvisning på et forståelig språk, og du mister en del av fordelene med tanke på norsk reklamasjon ved kjøp fra utlandet.

Takker,ser slik ut gitt,greie priser men noe trege på leveranser etter at jeg leste en haug med anmeldelser i linken.

 

Dumt at jeg i utgangspunktet brukte prisguide for å sjekke etter oppgraderinger på noen amd maskiner jeg har,og Pixmania var rimelig alene om at fortsatt ha thubans inne.

Så får tenke på den litt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bestilte Logitech G25 hos PM i 2008 pga. av pris (400-500 under andre)

og det var ikke lang leveringstid da. Bestilte grafikkort for noen mnd. siden og

heller ikke noe problemer der, bortsett fra prisen gikk ned 200kr to timer etter jeg kjøpte :confused:

Så jeg ringte å hørte om jeg kunne få tilbake 200kr hehe, men da måtte jeg returnere kortet når det kom for egen regning, men de kan jo ikke klandres for det så jeg har ingen problemer med å anbefale PM.

Så lenge produktet virker holdbart hvertfall :) (G25 sitter i stuebordet den dag i dag og å blir brukt daglig)

Lenke til kommentar

Bestilte Logitech G25 hos PM i 2008 pga. av pris (400-500 under andre)

og det var ikke lang leveringstid da. Bestilte grafikkort for noen mnd. siden og

heller ikke noe problemer der, bortsett fra prisen gikk ned 200kr to timer etter jeg kjøpte :confused:

Så jeg ringte å hørte om jeg kunne få tilbake 200kr hehe, men da måtte jeg returnere kortet når det kom for egen regning, men de kan jo ikke klandres for det så jeg har ingen problemer med å anbefale PM.

Så lenge produktet virker holdbart hvertfall :) (G25 sitter i stuebordet den dag i dag og å blir brukt daglig)

Vent til noe du har kjøpt derfra går i stykker... det er da jævelskapen starter ;)

 

Å anbefale noe fordi de har klart å levere, vil jeg ikke si er god nok grunn. Du har da ikke nok erfaring med servicen til å anbefale dem. Og bare for å ha sagt det så er det flere forhandlere som gir deg penger eller annen kompensasjon om det du har kjøpt går ned i pris rett etter du har kjøpt varen.

Endret av Bergendahl
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har lenge vært svært skeptisk til å handle fra Pixmania, men for 2 uker siden hadde jeg bruk for 4 stk. Antec veskekjølere for kjøling av en av mine G34 folderigger. Dvs. jeg hadde 2 liggende og trengte to til, men alle nettbutikkene i Norge som solgte disse var tomme og ville ikke ha varen(e) på lager før 22 august. Jeg tok derfor sjansen og bestilte 2 stk. og en tube kjølepasta fra Pixmania, og varene ankom i dag med Posten, i tre forsendelser med hvert sitt sporingsnummer! Det virker helt latterlig siden de tre kolliene heller ikke var registrert som samlast. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan lønne seg. Varene ser helt greie ut, men jeg tror nok jeg holder meg til norske nettbutikker i framtiden likevel. Leveringstiden var veldig lang i forhold til norske butikker.

Lenke til kommentar

Har bare erfaring med bestilling og leveranse, ikke noe i ettertid. For min del har det vært helt supert. De fikk inn varen 2 dager før antatt og det tok kun to dager i transport fra de i Frankrike til min adresse i Norge, så jeg vil si meg godt fornøyd.

Ja, de er flinke til det som går på å få inn pengene. Det er når det er noe som koster dem penger at de plutselig mister litt lysten ;)

Lenke til kommentar

Har aldri bestilt noe derifra selv, men har kamerater som har bestilt derifra.

Billig pris, å man får varene, men om noe skulle være feil med produktet så sitter du i saksen..

En kompis kjøpte en cd spiller til bilen med touch skjerm å hele pakken, men den sluttet å virke etter ca en måned.. Etter mye krøll med kontakt med pixmania fikk han tilslutt sendt spilleren inn, og etter noen måneder fikk han spilleren tilbake fra reparasjon.

Den var fortsatt død.. Etter det gav han opp å kjøpte en ny spiller en annen plass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...