Laila - Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Endret 9. juli 2012 av Jentungen 1
nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella.
Laila - Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella. Ja, forstår det Supre bildet, V2 og
nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella.Ja, forstår det Supre bildet, V2 og
nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella.Ja, forstår det Supre bildet, V2 og Takker
Anbefalte innlegg