Gå til innhold

ShootMania Storm


Anbefalte innlegg

Noen som spiller i betaen? Fantastisk spill, de som likte TrackMania kommer til å elske ShootMania. Track editor er på plass og det samme er ManiaPlanet, og TM-exchange er i full gang med dedikert ShootMania-side.

 

Hele spillet er som Counter-Strike på crack, utrolig fartsfylt samtidig som det er sykt moro og avhengighetsskapende. Jeg har ikke hatt det så moro i en FPS på år og dag :)

 

Forøvrig lenge siden jeg har spilt TrackMania men jeg gjenkjente flere norske tags med en gang jeg logget meg på, hvilket lover godt for spillet.

 

Her er forøvrig en liten gameplay video jeg tok opp tidligere på dagen:

http://www.youtube.com/watch?v=rWWsZMgqF_A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starta på betaen idag etter å ha spilt Alphaen i hele fem minutt (ble stressa av menyene). Har spilt på høyeste nivå i et FPS kalt Wolfenstein: Enemy Territory som også er veldig fast-paced.. Forskjellen er at her må man predicte og instatreffe, mens i W:ET var det tracking som gjaldt. Men jeg er ikke så altfor verst. :)

 

ign: Zodiac (670 sånne poeng til nå, ikke at det har så mye å si vil jeg tro.. jo lengre du spiller = jo mer poeng?)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Indeed lovende lovende. Har allerede blitt plukket opp av ESWC osv så det lover godt. + Det er allerede mange cuper ute å går med fine prizepools.

 

Prøver forresten å skape et samling sted for norske SM gamers (vet ikke om at det er et enda), #shootmania.no på IRC. Håper flest mulig vil komme der så folk får muligheten til å spille med andre nordmenn, evt skape teams osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Fantastisk morsomt spill. Synd shootmania community'et i Norge er så dårlig, håper det blir bedre etter "release".

 

Om noen spiller det så er det startet en IRC kanal, #Shootmania.no og vi i Injection Gaming rekrutterer spillere til blandt annet shootmania, http://www.injectiongaming.com. Hadde vært gøy å fått samlet de Norske spillerene litt

Endret av BuerNOR_
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...