Gå til innhold

Minecraft 1.3 får dato (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

"og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus."

Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere.

 

For å sitere kilde (

)
Made Singleplayer internally use a Multiplayer server

 

Slik jeg forstår det betyr det bare at mye spillmekanikk (i form av kode) ikke trengs å dupliseres mellom multiplayer- og singleplayerkoden.

 

Gitt at jeg forstår dette riktig, betyr at det at du ikke trenger å være på nett for å spille. Spillet vil, internt, lage en egen privat server bare ditt spill har tilgang på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So? Reggie er sjef for Nintendo Amerika, men han kodar ikkje spela sjølv. Det sit ikkje ein person og kodar eitt spel som har over 6 millionar brukarar.

Forskjellen på Reggie og Jeb er at Jeb faktisk er en del av laget og er med på kodingen av spillet. Det er selvfølgelig flere som drar lasset, deriblant. f.eks "Dinnerbone" som nå har flyttet til Sverige for å gjøre nettopp det.

 

Det beste med dette er forhåpentlig enda flere kule mods til multiplayer :)

Oh, yes. Det er jo nesten hele grunnen til at de gjør denne endringen. Mod API kommer til å bli sweet.

Lenke til kommentar

"og den største nyheten er at enspillermodus ikke lenger er separat fra flerspillermodus."

Vil dette si at man må være på nett for å spille? Isåfall gir jeg f.. i å oppdatere.

 

Akkurat dette syns jeg hørtes håpløst ut også, særlig det med at det ville kreve mer. Minecraft er allerede optimalisert rimelig ræva.

 

Minecraft er ikke optimalisert ræva. Det er skrevet i Java. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...