Skosåle Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Den er jeg med på Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Søndager, evt. den dagen en feiler høres ut som en grei løsning. Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 haha det er bare å kjøre på, deilig er det også! Veldig bra at du faktisk tok deg tid til og lage en slik tråd kjetil_90 ganske smart også 1 Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 To-splitt: Her kan du trene- 1)bryst, 2)rygg, 3)bein, 4)bryst, 5)rygg pluss cardio på de 2 resterende dagene, eller "hvile"-dagene om du vil. Hvordan er dette 2 splitt? Beklager, men personlig så høres ikke dette så veldig smart ut, minst 1 hviledag i uken hjelper fryktelig mye. Men, men lykke til de som ønsker. Spørs hva man definerer som hvile og trening. Siden OP definerer 20 min jogging som tilstrekkelig for å ha trent er det ikke noe i veien for å trene hver dag. Som han sier selv er det jo "hviledag" å kun ta en kort joggetur. Hviledag betyr ikke at man skal sitte i sofaen 30min med høy puls hver dag burde strengt tatt alle ha, og så får styrke/spenst/utholdenhet ut over det komme i tillegg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 vet faktisk ikke om jeg må ta ei pause eller ikke i morgen. beinet er ikke bra nå! håper det blir bedre over natten. prøvde å gå kjapt men lett på en sånn maskin i sta, det gikk greit. så det går nok i morgen også. faktisk værst å sitte/ligge eller stå i ro. dumme meg burde nok la en lege se på det snart god natt! Lenke til kommentar
weeknd Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Er ikke dette farlig? Altså, mange forteller at hvil er like viktig som treningen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Farlig om du bare peiser på som en idiot, ja. Om du er litt forsiktig skal det gå fint for de fleste. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 @Kjetil: må du trene bein da, hvis du har vondt i beina? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) nei, må jo ikke det. men det værste er jo å gå på det. merker at det verker godt etter en dag på jobben hvertfall. heldigvis så er det helg snart, så da får jeg hvilt beinet litt. edit: ser ut som om jeg motsier meg selv i de to innleggene her. er trøtt å gå i trapper med tunge ting på jobben er vondt. imens det å gå på en sånn "skigåingsmaskin" går greit. Endret 6. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 edit: ser ut som om jeg motsier meg selv i de to innleggene her. er trøtt å gå i trapper med tunge ting på jobben er vondt. imens det å gå på en sånn "skigåingsmaskin" går greit. Høres litt rart ut. Hatt det lenge? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Tro over på Hove, så jeg forstuet beinet. (tror jeg da.. Var hvertfall sykt hovent, pluss at det ble knall blått fra hæla og frem til tærne, samt blått fra ankelen og oppover leggen, nå er det bare blått og vondt, ikke noe særlig hovent) Er mye bedre igjen i dag da. Håper det går over helt snart Hvertfall til ferien om ei uke! Btw! Ingen som har gått en dag uten trening enda vel? Regner med at ingen jukser! Har man en god unnskyldning så kan det til nød være lov å hoppe over en dag da, kanskje? Om man f.eks må jobbe heftig overtid, familietrøbbel, eller noe annet akkutt. Endret 6. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg er med fra i dag av (06.07). Vel, det blir jo litt feil om man skal ha unnskyldninger. Overtid og sånt er jo ting som kan skje, men det ødelegger jo litt av poenget. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 ja, men da er det null unnskyldninger! kan fort bli lett å bare finne på noe:-) skal skrive deg opp når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 "Kunne ikke trene i dag, jeg måtte..eh.. male...hunden min. Det var akutt" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 "Kunne ikke trene i dag, jeg måtte..eh.. male...hunden min. Det var akutt" Kunne jo vært plausibelt etter hva som skjedde i mandal. Sorry, kunne ikke dy meg! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Tro over på Hove, så jeg forstuet beinet. (tror jeg da.. Var hvertfall sykt hovent, pluss at det ble knall blått fra hæla og frem til tærne, samt blått fra ankelen og oppover leggen, nå er det bare blått og vondt, ikke noe særlig hovent) Er mye bedre igjen i dag da. Håper det går over helt snart Hvertfall til ferien om ei uke! Fortuelse det der. Hatt det selv. Behandles med is og hvile og rolige bevegelser med foten. Ta det med ro med brå bevegelser og du kommer til å bli cool igjen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg henger meg på fra i dag. Regner med jeg kan holde det gående et par år. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg henger meg på fra i dag. Regner med jeg kan holde det gående et par år. Hundeår? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Da var jeg ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå