Gå til innhold

Supersmart.no - erfaringer


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Setter litt spørsmålstegn med prissettingen på supersmart.no

 

Ikke for å nevne noe kritisk, men dem selger for eksempel microsoft surface pro 3.. 64gb modellen koster 9100~ kroner.. til den prisen kan du jo oppgradere til i5, hvis du kjøper fra microsoft.. og eller nesten få 256gb modellen i tilleg :c

 

i7 topmoddellen med 512gb ram koster 22.000~ kroner på supersmart..... holy shit, fra microsoft sin egen pris eller andre nettbutikker så er det jo nesten en ekstra sufrace pro 3 i3 64gb modell ekstra i prisen...

 

Jeg selv setter litt spørsmålstegn til hvor konkuransedyktige prisene demmes egentlig er... dem skriver jo om segselv som "meget" konkuransedyktig :C

Endret av IndirectCell
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

HOLD DERE LANGT UNNA!!!! :hmm:

 

Kjøpte varer som viste seg å være noe helt annet enn oppgitt.

Gikk helt greit å få retur samt sende i retur. (for egen regning)

Så da de endelig hadde mottatt varene fant de ut at jeg hadde handlet som næringsdrivende.

Da kunne jeg plutselig ikke få igjen full pris for varene, kun 70%.

Det kunne jeg ikke godta.

Først godtar de en retur og når de sitter på varene får jeg vite "fasiten".

 

Har ikke fått tilbake varene, samt at de har beholdt pengene!

Over 3,000,- rett i dass til en MEGET USERIØS forhandler. :nei:

 

IGJEN; HOLD DERE LANGT UNNA!!!!

Det er nok av andre seriøse forhandlere.

Endret av runar_ha
Lenke til kommentar

Jeg var på utkikk etter en Cisco switch, ingen nettbutikker hadde denne på lager. Så fant jeg Supersmart, der sto det "100+ på lager (sendes innen 2-3 dager) så jeg bestillte.

 

Så tok det 3-4 dager, orderen var fortsatt "Behandlet/ikke sendt" så jeg tok kontakt med de.

 

De måtte visst bestille fra et lager i tyskland, så det tok 6-8 dager før de fikk det inn hos seg. Så 2-3 dager når de først fikk det.

 

Første og siste gangen jeg bestiller der. Komplett har ihvertfall info om varen er på lager eller ikke.

Lenke til kommentar

ALLE kan jo selge.

Det er først når du ender opp med en supportsak/reklamasjon/klage en finner ut hvordan butikken er "skrudd sammen".

Her har de ikke tenkt på annet enn å selge, og "skummer fløten".

Med de sakene jeg leser om Supersmart.no er det utrolig at de fremdeles er igang.

 

Den som behandlet min supportsak var daglig leder. Det forteller meg alt!

 

STYR UNNA!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt to garantisaker hos de, hvor i sak #1 ga meg pengene tilbake fordi de ikke hadde varen på lager. I sak #2 så fikk jeg tilsvarende vare tilbake veldig raskt. Opplever også at de er gode på å svare på mail.

 

Har handlet mye hardware av de i november/desember, da de har godt utvalg og ofte ganske gode priser. Eneste jeg kan pirke på er en forsendelse fra leverandørlager som gikk noe treigt, ellers veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestilte en gjenstand hos Supersmart i september. Fikk den først i november, og da fungert den ikke. Sendte i retur i desember (før 14 dager hadde gått) og venter fremdeles på svar.

 

Har ikke hørt noe om penger tilbake i det hele tatt.

 

Veldig useriøs butikk. Jeg mistenker at de er i økonomisk uføre nå, og mangler likvide midler. Jeg har vel mindre og mindre tro på at jeg får tilbake pengene mine ihvertfall.

 

De svarer på epost en sjelden gang i blant. Forsøker å legge skylden på sin leverandør igjen. Jaja, dem om det. Jeg handler aldri der igjen.

Lenke til kommentar

Bestilte en gjenstand hos Supersmart i september. Fikk den først i november, og da fungert den ikke. Sendte i retur i desember (før 14 dager hadde gått) og venter fremdeles på svar.

 

Har ikke hørt noe om penger tilbake i det hele tatt.

 

Veldig useriøs butikk. Jeg mistenker at de er i økonomisk uføre nå, og mangler likvide midler. Jeg har vel mindre og mindre tro på at jeg får tilbake pengene mine ihvertfall.

 

De svarer på epost en sjelden gang i blant. Forsøker å legge skylden på sin leverandør igjen. Jaja, dem om det. Jeg handler aldri der igjen.

Visst det er feil på varen, så går det ikke som angrerett. Men som reklamasjon.

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg ikke leste denne tråden før nå. Bestilte deler derfra i romjula (alle delene var på lager), og bestillingen har fortsatt status som "Behandlet/Ikke sendt". Ekstremt trege på å svare på mail. Koselig om de går konk da, da blir det x antall tusen rett i dass. :(

 

Prøv chatten, de svarte der ganske fort. Kanskje det skjer samme som meg, står "På Lager" men det betyr leverandør lager i tyskland ^^

Lenke til kommentar

Bestilt fra Supersmart før. Det går som regel smertefritt når du bestiller ting som er på hovedlageret i Oslo, de har også lager hos Digital Impuls.

 

Hvis jeg må ha noe kjapt bestiller jeg ikke ting som står på leverandørlager.

Dette gjelder forøvrig også deal, multicom osv.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Bestilt fra Supersmart før. Det går som regel smertefritt når du bestiller ting som er på hovedlageret i Oslo, de har også lager hos Digital Impuls.

 

Hvis jeg må ha noe kjapt bestiller jeg ikke ting som står på leverandørlager.

Dette gjelder forøvrig også deal, multicom osv.

Problemet er at de ikke sier ifra om varen er på leverandørlager eller lokaltlager. Det står bare "På lager"

Lenke til kommentar

Det var feilinformasjon på siden deres som gjorde at jeg valgte å bestille derfra. Stod at varen var på lager og ville bli sendt innen de 3~ neste dagene. Da pakken aldri ble sendt stod det derimot at den var på leverandørlager og ville bli sendt iløpet av de 6-8 neste dagene. Da jeg skrev mail om saken, så var det ikke noe "kunden har alltid rett"-mentalitet tilstede. Her skulle han stå på sitt og virket snurpete på måten han svarte. Handler ikke der igjen.

 

Selv om det er eid av Digital Impuls vil jeg fortsette å handle fra DI ettersom jeg bare har gode erfaringer fra dem, spesielt de gangene jeg har dratt til selve butikken i Møllergata.

Lenke til kommentar

 

Angrer på at jeg ikke leste denne tråden før nå. Bestilte deler derfra i romjula (alle delene var på lager), og bestillingen har fortsatt status som "Behandlet/Ikke sendt". Ekstremt trege på å svare på mail. Koselig om de går konk da, da blir det x antall tusen rett i dass. :(

 

Prøv chatten, de svarte der ganske fort. Kanskje det skjer samme som meg, står "På Lager" men det betyr leverandør lager i tyskland ^^

 

 

Peiling på om den chatten er åpen bare på spesielle tider? Prøvde nettopp nå, men får bare opp "Vi har for tiden ingen konsulenter tilgjengelig". Inne på min konto er status på ordren uforandret "Behandlet/Ikke sendt".

 

Har du fått dine varer?

Endret av reidarbippe
Lenke til kommentar

 

 

Angrer på at jeg ikke leste denne tråden før nå. Bestilte deler derfra i romjula (alle delene var på lager), og bestillingen har fortsatt status som "Behandlet/Ikke sendt". Ekstremt trege på å svare på mail. Koselig om de går konk da, da blir det x antall tusen rett i dass. :(

 

Prøv chatten, de svarte der ganske fort. Kanskje det skjer samme som meg, står "På Lager" men det betyr leverandør lager i tyskland ^^

 

 

Peiling på om den chatten er åpen bare på spesielle tider? Prøvde nettopp nå, men får bare opp "Vi har for tiden ingen konsulenter tilgjengelig". Inne på min konto er status på ordren uforandret "Behandlet/Ikke sendt".

 

Har du fått dine varer?

 

Vi har åpent man-fre 10:00-18:00 (chat & email).

 

Jeg fikk de etter en stund, skulle avbestille. Sendte mail, 5min senere var visst varen "Sendt" og fikk beskjed at jeg evt da måtte sende den tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

 

Angrer på at jeg ikke leste denne tråden før nå. Bestilte deler derfra i romjula (alle delene var på lager), og bestillingen har fortsatt status som "Behandlet/Ikke sendt". Ekstremt trege på å svare på mail. Koselig om de går konk da, da blir det x antall tusen rett i dass. :(

 

Prøv chatten, de svarte der ganske fort. Kanskje det skjer samme som meg, står "På Lager" men det betyr leverandør lager i tyskland ^^

 

 

Peiling på om den chatten er åpen bare på spesielle tider? Prøvde nettopp nå, men får bare opp "Vi har for tiden ingen konsulenter tilgjengelig". Inne på min konto er status på ordren uforandret "Behandlet/Ikke sendt".

 

Har du fått dine varer?

 

Vi har åpent man-fre 10:00-18:00 (chat & email).

 

Jeg fikk de etter en stund, skulle avbestille. Sendte mail, 5min senere var visst varen "Sendt" og fikk beskjed at jeg evt da måtte sende den tilbake.

 

 

Good for you. :)

 

Har utrolig nok også fått mine varer, endelig. Var også på vei til å avbestille, men så svarte de plutselig på mailen min (etter 2 dager), og da var varene allerede på postkontoret der jeg bor. De kommer fra Digital Impuls, ikke fra Supersmart (det er kanskje sånn de pleier å gjøre det hos denne butikken?). Status inne på min konto er dog uforandret, der står det enda "Behandlet/ikke sendt".

 

Menmen, viktigst er at varene er kommet frem, og alt som skal være der, var oppi kassa.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Angrer på at jeg ikke leste denne tråden før nå. Bestilte deler derfra i romjula (alle delene var på lager), og bestillingen har fortsatt status som "Behandlet/Ikke sendt". Ekstremt trege på å svare på mail. Koselig om de går konk da, da blir det x antall tusen rett i dass. :(

 

Prøv chatten, de svarte der ganske fort. Kanskje det skjer samme som meg, står "På Lager" men det betyr leverandør lager i tyskland ^^

 

 

Peiling på om den chatten er åpen bare på spesielle tider? Prøvde nettopp nå, men får bare opp "Vi har for tiden ingen konsulenter tilgjengelig". Inne på min konto er status på ordren uforandret "Behandlet/Ikke sendt".

 

Har du fått dine varer?

 

Vi har åpent man-fre 10:00-18:00 (chat & email).

 

Jeg fikk de etter en stund, skulle avbestille. Sendte mail, 5min senere var visst varen "Sendt" og fikk beskjed at jeg evt da måtte sende den tilbake.

 

 

Good for you. :)

 

Har utrolig nok også fått mine varer, endelig. Var også på vei til å avbestille, men så svarte de plutselig på mailen min (etter 2 dager), og da var varene allerede på postkontoret der jeg bor. De kommer fra Digital Impuls, ikke fra Supersmart (det er kanskje sånn de pleier å gjøre det hos denne butikken?). Status inne på min konto er dog uforandret, der står det enda "Behandlet/ikke sendt".

 

Menmen, viktigst er at varene er kommet frem, og alt som skal være der, var oppi kassa.

 

Min kom også fra Digital impuls, de samarbeider visst. Tryggere å bestille rett fra de tho, lest bare bra om de.

Endret av fjs
Lenke til kommentar

 

Bestilte en gjenstand hos Supersmart i september. Fikk den først i november, og da fungert den ikke. Sendte i retur i desember (før 14 dager hadde gått) og venter fremdeles på svar.

 

Har ikke hørt noe om penger tilbake i det hele tatt.

 

Veldig useriøs butikk. Jeg mistenker at de er i økonomisk uføre nå, og mangler likvide midler. Jeg har vel mindre og mindre tro på at jeg får tilbake pengene mine ihvertfall.

 

De svarer på epost en sjelden gang i blant. Forsøker å legge skylden på sin leverandør igjen. Jaja, dem om det. Jeg handler aldri der igjen.

Visst det er feil på varen, så går det ikke som angrerett. Men som reklamasjon.

 

 

Nei det er ikke noe galt med varen. Den bare virker ikke. Visstnok alvorlige kompabilitetsproblemer med akkurat den modellen. Den dobbelt så dyre storebroren i serien har ikke disse problemene, så jeg endte på den istedetfor.

 

Har fremdeles ikke fått svar eller produkt/penger tilbake. Nå har de hatt produktet i rundt 2,5 måned.

 

Styr unna denne butikken folkens! Det er verdt 50,- å kunne handle i trygge og seriøse butikker istedetfor en som ikke gir deg noe svar på hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...