Gå til innhold

Unblock us.com---hva er dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja,men hvorfor dukker den opp når jeg prøver å logge meg på den nettsiden?

Unblock us.com er en tjeneste som gjør det mulig å få tilgang til regionbeskyttet matriale, f.eks youtube videoer og netflix.

 

Du kan forsøke å avinstallere og fjerne tjenesten ved å følge instruksjonene her: http://support.unblo...articles/291529

 

Hvis du ikke har lagt det inn selv, har du noen teori på hvordan det har blitt installert?

Lenke til kommentar

Unblock us settes opp ved å bytte dns-servere enten på pc/annen enhet eller i router. Jeg brukte unblock-us en periode, og da opplevde jeg at noen nettsider ble sendt til unblock-us sin verifiseringstjeneste.

 

Er det kun du som bruker ditt nettverk? Kan det være noen som har satt opp unblock-us sine dns-innstillinger i routeren du kobler deg til?

Lenke til kommentar

Det er nok meg som selv som har satt opp den tjenesten,da jeg for flere mnd. siden testet ut netflix. Men etter den tid er den pc formatert en gang,så det er pussig at jeg ble fanget igjen. Kan hende er det routeren som ennå har hatt det oppsettet?Men dere hadde rett,-det var bare å skifte DNS adressene så fikk jeg lov å surfe dit jeg ville.

Endret av dejavu57
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...