bekimc Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Faen.* "Hei. Det viser seg dessverre at det har skjedd en forsinkelse på den grå telefonen i posten, vi har nå mottatt den hvite. Den grå vil nok dessverre ikke være hos oss før i morgen eller fredag. Med vennlig hilsen Lena" Jeg kansellerer bare.. herregud for noe dritt.
Mr Pepe Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Synnsykt irriterende. Jeg kan bare si at multicom skuffer, er første gang jeg handler hos dem, og det blir nok den siste gangen jeg plasserer ordren hos dem.
bekimc Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Samme her. Makan til noe dritt salgstriks. Bestilte hos CDON heller. Er det noen som vet om dem har begynt å sende ut den gråe versjonen? Endret 3. oktober 2012 av bekimc
Kim085 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Ringte til multicom om Galaxy Note 2 hvit jeg har bestilt blir sendt i dag. Fikk svar at den blir pakket nå og sendt fra dem klokka 3. 2
Mr Pepe Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 DA er den sendt til meg fra multicom :D:D:D 1
rnvolvo Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 YES...ser de har forandret status på Note 2 på komplett,,,,de gikk fra 11 okt og ned til 3 okt....håper å få den før helga
J. Verlander Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 YES...ser de har forandret status på Note 2 på komplett,,,,de gikk fra 11 okt og ned til 3 okt....håper å få den før helga "Ikke på lager. 33 stk. Bekreftet 3.okt.2012" Da får de den inn i dag virker det som ja
bekimc Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Bestilte hos CDON just. Er det noen som vet om dem har begynt å sende ut den gråe versjonen?
[email protected] Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Komplett og MPX har fått inn :w00t: Endret 3. oktober 2012 av EpsM
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Alrighty, min telefon er i Stavanger. Da er den nok hos meg imorgen. Nå nærmer det seg! S-Pen skal jeg bruke konstant, en av hovedgrunnene jeg bestilte meg Note II ^^ Har en del møter og store planer som jeg kan bare scribble ned
nor50 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 UTROLIG interessant å lese om alle oppdateringer her om hvilket posthus den ligger på og annet piss... 1
melvis Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Utrolig deilig følelse å ha den i hånden må si jeg syntes den var bedre responsiv enn S 2.Nå skal den utforskes 1
Trond B Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Bestilte hos CDON just. Er det noen som vet om dem har begynt å sende ut den gråe versjonen? Jeg fikk den grå fra CDon i dag. Mye finere farge enn den blå som de bruker på SIII (synes jeg ihvertfall!). Har dessverre ikke hatt tid til å få testet den noe særlig enda. Endret 3. oktober 2012 av Trond B
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Utrolig deilig følelse å ha den i hånden må si jeg syntes den var bedre responsiv enn S 2.Nå skal den utforskes Bra å høre, har SII selv så det er godt å se du synes Note II er mer responsiv!
cosw Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Får min i dag fra cdon Hvor bor du i landet da ? Min ligger fremdeles i Oslo fra kl 7.35 i går, helt utrolig Bor i Østfold, den kom i dag ligger å lader nå, nydelig mobil! 1
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 UTROLIG interessant å lese om alle oppdateringer her om hvilket posthus den ligger på og annet piss... De fleste som skriver i denne tråden sitter å venter på telefonen sin og deler erfaringer rundt hvor de har bestilt og hvorvidt de har blitt sendt ut osv , dette er relevant for tråden sin del da svært få for øyeblikket har telefonen. Slutt å oppfør deg som en drittunge å les heller i tråder som du synst er intresange... Forøvri ligger telefonen min i Ålesund nå så tror nok den kommer i morgen 4
cosw Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Har fått testet litt nå. Denne er en galaxy s3 på steroider :-) helt rå mobil, alt går smooth og jellybean er veldig gjennomført med nye funksjoner. Dere som sitter og venter... Gled dere! 1
KOSærheim Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Sendte min frå multicom i dag! Gjekk nå innpå og ser at han er i kristiansand... Forventet leveringsdato 5.10 Flott og ha med en ekstra venn når jeg skal til Oslo fredag kveld Blir det forsinkelser blir det ikke godt humør skal jeg si deg -.- 1
Catothomassen Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Samsung Note 2 bestilt Gamle Note blir sendt på reperasjon når den andre kommer Følgende plager med første Note: - Elendig batteri tid - Telefonen låser seg når swype blir brukt - Telefonen skrur seg av 5-6 ganger daglig - Telefonen blir ekstremt varm når man bruker facebook, spiller eller ser på youtube osv. Samme gjelder å være på nett. Synd at det er blitt sånn med en ellers så fantastisk telefon. Lenge leve elkjøps idiot forsikring som dekker absolutt alt så ska bruke garantien og forsikring for det det er verdt før den går ut
Mr Pepe Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Noen som vet hvor langt tid ca det tar fra kristiansand til oslo med posten ? ellers er den i posten på vei til meg Noen som kan bekrefte om at den har multiview ??? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå