Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå har jeg fått "ikke sendt".

Forklaring:

"Din ordre er ikke blitt sendt fra oss. Vennligst kontroller din ordrebekreftelse for oppskattet leverings tid."

Betyr det at jeg bestilte for sent og må vente på neste? Ikke har jeg fått ordrebekreftelse heller, bare kvittering.

Endret av Tasaran
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har fått "ikke sendt" og heller ingen ordrebekreftelse, bestilte lørdags morgen, og nå er jo hverken hvit eller grå på lager lenger

Skrevet

Fikk svar på mail fra Multicom:

Hei.

Denne varen er nå på vei fra vårt sentrale lager til oss.

Ordren din vil mest sannsynlig bli sendt fra oss på onsdag.

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen

Lena

• Liker 1
Skrevet

Fikk svar jeg også. Sendes på Onsdag, kan hentes på Åmli denne torsdagen, men ankommer der jeg bor, Kristiansand, på Fredag eller neste jobbdag. Høres lovende ut nå ja.

Skrevet

Alltså, vi burde ha den hjemme på fredag da hvis alt går etter planen ! Kanskje på torsdag også ! Fikk btw samme mailen :) Ser nå på youtube at flere og flere har fått den

jeg driver bokstaveligtalt å sikler her P

• Liker 2
Skrevet

Nåken så vett ka ti dei så bestilte fra cdon får den ?

La inn bestillingen ho CDON på fredag. I dag tidlig ble det "varene pakkes", og samme status her og nå. Redd noe er galt her... :(

Skrevet

Det gjør det på min og, så jeg har bestilte fra dustin nå, står dem har på lager, så sjekket jeg nå og da står det sendes 1-3 dager, altså ikke på lager, mens den hvite er på lager... blir ikke klok på dette

Skrevet

Lefdal har 100 + av den grå på lager

Dustin står det klart osv

hmm

så ja folkens, neste gang skal jeg ikke rushe med å bestille noe, det er sikkert:P Ender jo opp med bare krøll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...