Gå til innhold

Skal overvåke all post og nettbruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er på ingen måte relatert til bare ett land! Dette er en global trend, og det er de samme som står bak. Disse kreftene som ønsker en ny verdensorden.

Nei, de er rett og slett bare idioter.

Har neppe noe å gjøre med noen konspirasjon.

Skulle ønske det var sant. Men det er mer til dette enn som så ;)

Lenke til kommentar

Dette er på ingen måte relatert til bare ett land! Dette er en global trend, og det er de samme som står bak. Disse kreftene som ønsker en ny verdensorden.

Nei, de er rett og slett bare idioter.

Har neppe noe å gjøre med noen konspirasjon.

Skulle ønske det var sant. Men det er mer til dette enn som så ;)

Alt jeg har lest/hørt om slikt har vært påstander uten bevis, har du noen så er jeg åpen for fakta, for det har jeg ingen problemer å stole på. Problemet er vel gjerne det at alt jeg ser er en gjeng idioter som tror overvåking fikser alt og i andre enden har man konspirasjonsteoretikerne som også kommer med ugrunnede påstander.

 

Disse blir dessverre brukt som et motargument av den andre parten i en gjennomsnittelige debatt for ola nordmann med den begrunnelsen at de som er skeptiske ikke har et syn som henger sammen med virkeligheten.

Lenke til kommentar

Ville ikke sagt at det er noen konspirasjon. Jeg vil derimot komme med en påpekelse, og det er at dette begynner faktisk å virke som en global trend. Kina overvåker og sensurerer allerede, USA er godt på vei med overvåkning og sensurering, og EU følger etter (dog, litt mer begrenset overvåkning). Nå planlegger GB også masseovervåkning, og de holder allerede på med mild sensur.

 

Som jeg nevnte tidligere i tråden skal man ikke se bortifra at USA leker verdenspoliti igjen, og har en finger med i spillet i GB's nye overvåkningsplan. Det sagt, så er det sannsynlig at ett firma har viftet med pengene og spredd korrupsjon, for gud vet hva, muligens "pirater" igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...