Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt. Jeg har en ganske stor nese, men er ellers ganske pen. Jeg hadde langt fint hør og en lang lugg. Idag skulle jeg tynne luggen, men frisøren klippet alt for mye og nå er den store nesen fremhevet synes jeg. Jeg synes jeg ser helt sykt stygg ut.

 

Har noen noen råd om hvordan man kan få nesen til å se mindre ut og håret til å gro/se bedre ut ?

 

Takk på forhånd, håper på raske svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg er en gutt. Jeg har en ganske stor nese, men er ellers ganske pen. Jeg hadde langt fint hør og en lang lugg. Idag skulle jeg tynne luggen, men frisøren klippet alt for mye og nå er den store nesen fremhevet synes jeg. Jeg synes jeg ser helt sykt stygg ut.

 

Har noen noen råd om hvordan man kan få nesen til å se mindre ut og håret til å gro/se bedre ut ?

 

Takk på forhånd, håper på raske svar.

 

Så du er ikke perfekt? Hva så? Stort sett alle har noe med seg selv som de ikke er helt happy med.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor fort den vokser er ikke lett å si. Hvordan skulle man målt det? Men det er et faktum at ører og neser vokser hele livet. Det er bare å se hvor store ørene og nesene til gamle mennesker er. De er ikke akkurat på størrelse med 20-årige neser og ører.

 

Det er selvfølgelig en trøst. Bare tenk på hvor stor den store nesa di vil være om 50 år. Da kan du tenke på at du kan nyte den tida den er så liten som den er nå.

Lenke til kommentar

Få en jævlig bra kropp. Da driter folk i nesen din.

 

Herp ja jævlig bra kropp får man over natta. Er ikke bare å gå til plastkirurgen å si "jeg skal ha perfekt kropp kthx", er noe annet med kjerringer som kan få "perfekt" kropp ved å betale litt cash for silikon og annen shit.

 

-

Og OP, FWP srsly. Hvem bryr seg om du har stor nese eller ikke? Så lenge du ikke er en douche har vel det ikke noe å si? Hvis du virkelig har et problem med den kan du vel alltids spy ut litt cash å få fikset det med en nosejob. Liten reminder tho, du kommer til å bli mer og mer opptatt av utsenet. Eksempel er vel MJ når det gjelder spesielt nesa. Ellers har du vel pretty much 80% av Hollywood. Hf med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...