Gå til innhold

Nå får du Android 4 på denne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min SI-kode står på lista over oppdaterte telefoner, med dato 18/6, men jeg har ennå versjon 2.3.4 og det står i PC Companion at "Du har allerede den nyeste programvaren"...

Jaja, venter spent!

 

De siste 2-3 ukene har ikke GPS funka på telefonen. Hadde vært flott om oppdateringen tok seg av det også...

Lenke til kommentar

Min SI-kode står på lista over oppdaterte telefoner, med dato 18/6, men jeg har ennå versjon 2.3.4 og det står i PC Companion at "Du har allerede den nyeste programvaren"...Jaja, venter spent!De siste 2-3 ukene har ikke GPS funka på telefonen. Hadde vært flott om oppdateringen tok seg av det også...

 

Samme problemet har jeg.

Lenke til kommentar

Flere av dere som også har trøbbel med GPS'en? Jeg har lest at man må ha datatrafikk påskrudd for at den skal funke. Dro på 3-timers sykkeltur med både datatrafikk og GPS påskrudd, men det sto fortsatt at GPS'en søkte etter dekning...

Har prøvd mange apper og ingen av dem får GPS-dekning, så det må ligge sentralt i systemet (det kan ikke skyldes kun Maps-appen).

 

Jeg håper virkelig at dette ordner seg når systemet oppgraderes til ICS!

Lenke til kommentar

Har SI nr 1253-7150 som står på listen over released i går. Ser ennå ingen tegn til ny software i pc-companion.

 

Har forresten aldri hatt trøbbel med GPS og datatrafikk trenger forresten ikke å stå på. Datatrafikk trenger heller ikke stå på om du vil benytte trådløse nett. Trådløst nett funket også når flymodus stod på.

Eneste trøbbel hittil har vært at telefonen må restartes innimellom for at det trådløse nettverket skal fungere.

 

Vel litt off topic nå...

Endret av titan2k
Lenke til kommentar

Nå funka det endelig hos meg!

Telefonen er ferdig oppdatert, nå jobber den bare med å oppdatere appene... ;)

 

PS. Når det gjelder GPS'en, så hjalp ikke oppdateringen. Så langt funker alt annet flott i ICS, men GPS'en som slutta å virke for en måneds tid siden funker ennå ikke. Da lå vel problemet et annet sted kanskje.

Endret av anderfo
Lenke til kommentar

Jepp, fikk oppdatert den i går kveld jeg også. Liker muligheten for å deaktivere mange av appene som kommer med telefonen. Ser fremdeles at endomondo + wifi ikke går helt bra sammen, akkurat som om at telefonen blir overbelastet etter å ha kjørt tracking og dermed ikke greier starte opp wifi-biten. Restart fungerer som vanlig for å løse problemet. Ellers savnes tidligere mulighet for å sette telefonen i lydløs modus fra låst skjerm.

Hastighet - som før

Utseende - pent

Sånn totalt sett - fornøyd

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...