Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

når jetg skrur på min stasjonære pc detter en tredjedel av rikstv kanalen e ut på dekoderen


Anbefalte innlegg

når jeg skrur på min pc så mister jeg alle dem brae kanalene på rikstv. dem detter totalt ut av og til kommer det et bilde så lyd. skrur jeg av pc så kommer alle kanalene tilbake igjen. den eneste koblinga pc og dekoder har er at dem bruker samme kurs i strømmnette. men jeg synst det er veldig rart at min pc skal påvirke dekoderen så mye. problemet har vart i en månde no.

 

var litt vanskelig å treffe riktig forum del for problemet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

avstanden er ca 5 meter

thermaltake level 10 gt.

har ikke testet med å ta av alle strømkabler i pc. (nå man skal angre på at man ikke kjøpte modulær psu)

 

jeg testa å få dekoderene over på en anne strøm kurs i stad men det virket ikke. problemet oppstod for en månde siden og jeg har hatt min pc på samme plass i et halvt år men får koble ut strøm p se om det er for mye støy viss det ikke kommer inn noen andre tips

Lenke til kommentar

Husker ikke hvilken av rikstv's dekodere dette var, men har med flere av den typen hatt "lignende" problem. Ikke at annet utstyr påvirker signalet, men at de rett og slett mister flesteparten av kanalene. Da viste det seg at det var strømadapteren som ikke klarte å levere nok strøm til dekoderen. Dette er noe som skjer med adapteren over tid, og jeg har hørt om andre med akkurat samme problem. Med en gang adapteren ble byttet, virket alt som før.

 

Om det er det som er problemet nå er vanskelig å si, men det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...