Gå til innhold

Sniktitt: Assassin's Creed III (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Ut i fra videoen over her, ser dette meget bra ut. Ser ut så alt flyter perfekt, selv om omgivelsene er ganske annerledes enn i de tidligere spillene. Er litt smålei av AC-spillene nå, men med ny story/setting og enkelte nye element, har jeg troen på at dette blir bra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg synes den overgripende historien i AC - med Animus, Templars vs Assassins, romvesener og det hele - er fullstendig uinteressant. Men, jeg synes det er utrolig kult hvordan de rekonstruerer gamle byer og at jeg kan løpe fritt rundt i dem som et slags historisk GTA, og det er i grunn hva som har holdt meg i serien helt frem til Revelations. Nå som de flytter til USA på slutten av 1700-tallet må jeg innrømme at interessen dabber av litt, ikke minst fordi det ikke finnes noen interessante byer å rekonstruere på dette tidspunktet og området.

Lenke til kommentar
Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre?
Jeg var ingen storfan av det første spillet selv, men Assassin's Creed II og Brotherhood var to herlige spill. Revelations har jeg ikke spilt mye av, men ryktene sier at det ikke er like godt som de to forgjengerne.
Stemmer vel ganske godt med mine tanker også. Revelations var greit, men oppdragene var ikke like artige som i Assassin's Creed 2 og Brotherhood. Dessuten fant Ubisoft ut at fiendene skulle få ta tilbake områder du hadde tatt fra dem, noe som bare ble et stort mas. Det bør være droppet i Assassin's Creed 3.

 

Jeg mener å ha lest at Ubisoft dropper disse Assassin dens, så dermed blir det ingenting å måtte erobre for å kunne holde kontroll over bestemte deler i hverken Boston eller New York, noe som jeg er lettet over for jeg er helt enig at det ble bare mas og samtidig repeterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...