mobilen.no Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Må bare også slenge inn "og noe svakere brukergrensesnitt enn Xperia P." Er ikke Xperia S og P sitt menysystem helt likt da? Menysystemet er likt, men brukergrensesnittet består av flere faktorer. Blant annet er det lettere å komme nær berøringsfeltene ved et uhell på Xperia S enn på Xperia P. Og på P-modellen er det lettere å komme til hovedbryteren for å tenne eller slukke skjermen mens hodetelefonene er tilkoblet.. Lenke til kommentar
dcking Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Forskjellen på P og U?? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Var på elkjøp og skulle se på denne, men de var tomme og de fikk sansyneligvis ikke inn flere heller for den var på vei ut? Hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Får rette opp en feil i artikkelen. Det står at Xperia P ikke kommer med NFC tags, men min kom ihvertfall med 2 stk. tags i esken - bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 14. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2012 Lurer på å kjøpe en slik etter at jeg har lest testen. Men kan noen bekrefte om dekslene på telefonen er i plast eller om den faktisk er i metal/aleminium ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2012 Metall - ihvertfall på den jeg har. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 14. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2012 Godt å høre, akkurat bestilt 1 Dem lager vel ikke noen i plast og noen i metal....håper jeg men ellers du er fornøyd? Jeg så akkurat at Andriod 4 var lansert til denne modellen også, uten at jeg vet hvor bedre den er Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Da har jeg akkurat kjøpt meg en slik ! Men, kan noen vær så snill og svare meg på om det er montert på skjerm-film /beskyttelse orginalt ? Jeg tok av ett lag som er standard på alle telefon, men det kan se ut som det er montert på en til fra fabrikk. Være veldig greit om noen kan bekrefte dette så jeg ikke ender med å legge på 2 lag med film. Håper noen kan svare raskt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Ja det var film på min - men jeg tok det av med engang - hater slik fillefilm. Og ja, jeg er svært fornøyd med mobilen. Endret 15. oktober 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Xisto Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Ser de har denne til rundt 2200 på cdon nå, er det en grei pris eller? Vurderer å kjøpe :=) Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 betalte 2700kr for min for ville ha den asap Kjempe fornøyd rett og slett. Mange klager på batteriet men hvis du skrur av en del funksjoner holder plenty en hel dag. Lenke til kommentar
obirki Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) For alle dere som synes denne telefonen ser lekker ut, vil jeg anbefale dere å lese på forumet til Sony: http://talk.sonymobi...family/xperia_p Oppsummert: Det er noen bugs med den siste oppdateringen, og forvent å måtte lade mobilen ofte (jeg har opplevd å måtte lade to ganger på samme dag) Ville avventet å kjøpe denne til dette evt er utbedret. (Forøvrig så har jeg innstallert programvaren to ganger nå, det løste flere av bugs ene) Endret 19. oktober 2012 av obirki Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Da må jeg svare at den bugen har ikke jeg ihvertfall - enda jeg har siste oppdatering jeg også. Jeg lader min Xperia P ca. hver 3. eller 4. dag - men så har nok jeg et litt annet bruksmønster enn de aller yngste. Blir noen SMS hver dag + en samtale eller to kanskje, pluss litt surfing innimellom. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har også lagt inn sist update, og lader min annenhver dag. SmS'er mye og ca 1 time i tlf hver dag. Holder plenty til 2 dager. Skrudd av alt jalla ting jeg ikke trenger i bagrunnen og bruker ikke mobildata eller Wi-fi annet enn hjemme. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Endelig har jeg fått lastet ned og installert Jelly Bean for Xperia P. Versjon 4.1.2 byggnummer 6.2.A.0.400 med kjerne 3.0.8+. Brukte USB-kabel og Update Service på PC, vet ikke om det har kommet OTA ennå. Valgte oppdatering istedenfor nyinstallering, dermed slapp jeg å laste inn apper og gjøre innstillinger på nytt Den er merkbart kjappere og har fått nye funksjoner, men jeg har ikke rukket å teste om batteriet klarer å vare mer enn to dager med normalt bruk ennå. Endret 30. april 2013 av Frobe Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Ny oppdatering i dag, en liten bugfix. Versjon 4.1.2, byggnummer 6.2.A.1.100 med kjerne 3.0.8+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg