Gå til innhold

Test: Sony Xperia P


Anbefalte innlegg

Må bare også slenge inn "og noe svakere brukergrensesnitt enn Xperia P." Er ikke Xperia S og P sitt menysystem helt likt da?

 

Menysystemet er likt, men brukergrensesnittet består av flere faktorer. Blant annet er det lettere å komme nær berøringsfeltene ved et uhell på Xperia S enn på Xperia P. Og på P-modellen er det lettere å komme til hovedbryteren for å tenne eller slukke skjermen mens hodetelefonene er tilkoblet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Da har jeg akkurat kjøpt meg en slik ! :D

 

Men, kan noen vær så snill og svare meg på om det er montert på skjerm-film /beskyttelse orginalt ? Jeg tok av ett lag som er standard på alle telefon, men det kan se ut som det er montert på en til fra fabrikk.

 

Være veldig greit om noen kan bekrefte dette så jeg ikke ender med å legge på 2 lag med film.

 

Håper noen kan svare raskt :)

Lenke til kommentar

For alle dere som synes denne telefonen ser lekker ut, vil jeg anbefale dere å lese på forumet til Sony:

 

http://talk.sonymobi...family/xperia_p

 

Oppsummert: Det er noen bugs med den siste oppdateringen, og forvent å måtte lade mobilen ofte (jeg har opplevd å måtte lade to ganger på samme dag)

 

Ville avventet å kjøpe denne til dette evt er utbedret.

(Forøvrig så har jeg innstallert programvaren to ganger nå, det løste flere av bugs ene)

Endret av obirki
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Endelig har jeg fått lastet ned og installert Jelly Bean for Xperia P.

Versjon 4.1.2 byggnummer 6.2.A.0.400 med kjerne 3.0.8+.

 

Brukte USB-kabel og Update Service på PC, vet ikke om det har kommet OTA ennå.

Valgte oppdatering istedenfor nyinstallering, dermed slapp jeg å laste inn apper og gjøre innstillinger på nytt

 

Den er merkbart kjappere og har fått nye funksjoner, men jeg har ikke rukket å teste om batteriet klarer å vare mer enn to dager med normalt bruk ennå.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...