Gå til innhold

Her er oversikten over de nye MacBook-ene


Anbefalte innlegg

Så når du sier "l normal kontorbruk og surfing, er det ikke mye som slår en 13" Macbook Air" så mener du det er ikke mye av MBP og MBA som slår MBA til den bruken? Det er jo forsåvidt sant det, det er i beste fall en maskin som slår MBA av de to.....

 

AtW

 

Nå er du bare vanskelig og atal.

 

Diskusjonen begynte her...

Tenker på å kjøpe en Macbook Air 13", noen som har noen argumenter for og mot dette? Altså, denne istedenfor Macbook Pro 13". Tenker på at jeg ikke trenger cdrom, bruker jo nesten bare usb nå... Og denne skal brukes til vanlig bruk + videregående skole. Og da blir bare Macbook Pro 13" ekstra vekt og størrelse.

 

Hvis man skal velge mellom en MBA og en MBP, og IKKE trenger optisk drev, er det liten vits i å bruke de ekstra tusenlappene på en MBP kontra en MBA.

 

Get with the program...

Endret av johanf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så når du sier "l normal kontorbruk og surfing, er det ikke mye som slår en 13" Macbook Air" så mener du det er ikke mye av MBP og MBA som slår MBA til den bruken? Det er jo forsåvidt sant det, det er i beste fall en maskin som slår MBA av de to.....

 

AtW

 

Nå er du bare vanskelig og atal.

 

Diskusjonen begynte her...

Tenker på å kjøpe en Macbook Air 13", noen som har noen argumenter for og mot dette? Altså, denne istedenfor Macbook Pro 13". Tenker på at jeg ikke trenger cdrom, bruker jo nesten bare usb nå... Og denne skal brukes til vanlig bruk + videregående skole. Og da blir bare Macbook Pro 13" ekstra vekt og størrelse.

 

Hvis man skal velge mellom en MBA og en MBP, og IKKE trenger optisk drev, er det liten vits i å bruke de ekstra tusenlappene på en MBP kontra en MBA.

 

Get with the program...

 

Nei, det er jeg ikke, når du skriver ""l normal kontorbruk og surfing, er det ikke mye som slår en 13" Macbook Air" så er det ingen grunn til å ikke anta at det er en generell betraktning. Nettopp fordi alternativet er rimlig dustete. (at det ikke var generelt, men kun snakk om apples to bærbare modeller). Det er mye som slår MBA til "normalt kontorbruk", det er en god maskin, men det er en nisjemaskin, nemlig en ultraportabel.

 

Når du plutselig ser ut til å mene at det ikke var en generell uttalelse, og jeg påpeker hvor tåpelig uttalelsen er om du kun snakker om macer, så er det jeg som er vanskelig og atal? Du får stå for det du skriver på egenhånd. At du prøver deg på å vri på din opprinnelige uttalelse og det feiler er ikke min skyld, bare fordi jeg påpeker det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke diskutere mer med deg, AtW. Post #2 i denne tråden er bakgrunnen for diskusjonen om hva som ville være den bedre maskinen til surfing og kontorbruk. At du har basert dine argumenter på noe annet, får bli på din kappe.

 

Jeg baserer mine argumenter på det du skriver. Det må du forvente.

 

Til "normal kontorbruk" er ingen av de to maskinene særlig godt egnet. Apple har rett og slett ingen modeller som passer bra til enkel kontorbruk. Hverken MBA eller MBP.

 

AtW

Lenke til kommentar

Du skal fortsatt flisespikke og kvervulere.

 

Nå handler denne tråden om Macbooks generelt, og de nye Macbookene som Apple har lansert, spesielt. IGJEN, i post #2 i denne tråden ble det spurt om hva som vil være best egnet til surfing/enkel kontorbruk MBA og MBP. Det er det som var utgangspunktet til diskusjonen som har oppstått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal fortsatt flisespikke og kvervulere.

 

Nå handler denne tråden om Macbooks generelt, og de nye Macbookene som Apple har lansert, spesielt. IGJEN, i post #2 i denne tråden ble det spurt om hva som vil være best egnet til surfing/enkel kontorbruk MBA og MBP. Det er det som var utgangspunktet til diskusjonen som har oppstått.

 

Kall det hva du vil, jeg forholder meg til det du skriver, skal du virkelig ha meg til å tro at når du skrev "l normal kontorbruk og surfing, er det ikke mye som slår en 13" Macbook Air"". Så snakket du om to maskiner, MBA og MBP? Greit nok, om du virkelig står på at det var det du mente, så er det en rimelig tom og meningsløs påstand.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...