diskus123 Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Våknet i går med noen smerter. Har slanket meg en uke nå, gått på B12 sprøyter i tre uker nå (3stk), jeg spiser ganske sterk mat. - hodepine (spesielt vondt når jeg reiser meg), verking, litt øresus - svimmelhet - sliten og svak (som et dovendyr) - stiv/vondt i nakken - Føler meg fjern - Varm-kald, lett feber? - to blodige (blør ikke) kuler på hver side bak i ganen - Vondt å svelge (klemmer på kulene) - litt vondt i tannkjøtt nede på de midterste tennene Vet ikke om disse to tingene er relaterte, men jeg fikk dem på samme tidspunkt. Plagene har vært en del sterkere i dag.
frankhaugen Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Våknet i går med noen smerter. Har slanket meg en uke nå, gått på B12 sprøyter i tre uker nå (3stk), jeg spiser ganske sterk mat. - hodepine (spesielt vondt når jeg reiser meg), verking, litt øresus - svimmelhet - sliten og svak (som et dovendyr) - stiv/vondt i nakken - Føler meg fjern - Varm-kald, lett feber? - to blodige (blør ikke) kuler på hver side bak i ganen - Vondt å svelge (klemmer på kulene) - litt vondt i tannkjøtt nede på de midterste tennene Vet ikke om disse to tingene er relaterte, men jeg fikk dem på samme tidspunkt. Plagene har vært en del sterkere i dag. Mononukleose! (hodepinen kan komme av slankingen da lavt blodsukker gir hodepine, og svimmelhet) -frank
Skandinav Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Våknet i går med noen smerter. Har slanket meg en uke nå, gått på B12 sprøyter i tre uker nå (3stk), jeg spiser ganske sterk mat. - hodepine (spesielt vondt når jeg reiser meg), verking, litt øresus - svimmelhet - sliten og svak (som et dovendyr) - stiv/vondt i nakken - Føler meg fjern - Varm-kald, lett feber? - to blodige (blør ikke) kuler på hver side bak i ganen - Vondt å svelge (klemmer på kulene) - litt vondt i tannkjøtt nede på de midterste tennene Vet ikke om disse to tingene er relaterte, men jeg fikk dem på samme tidspunkt. Plagene har vært en del sterkere i dag. Mononukleose! (hodepinen kan komme av slankingen da lavt blodsukker gir hodepine, og svimmelhet) -frank ...eller en god gammeldags halsbetennelse av strephtococctype. 1
toth Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 (endret) De såkalte "blodige kulene" er vel definitivt hovne mandler. Et relativt "standard" symptom, ofte ifb med luftveis-issues, som forkjølelse o.l. Endret 11. juni 2012 av toth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå