Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke gå for de peneste jentene du kan få tak i


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg leste en gang på nettet at man ikke bør gå for de absolutt peneste jentene man finner. Dette pga. at man ikke skal føle seg så heldig som har henne, men nesten mer som at hun er heldig som har deg. Dette skulle vist føre til et mer lykkelig forhold.

 

Er 15 år selv, og føler jeg har fått et ganske godt utgangspunkt til å bli en god del bedre kjent med to jenter, der den ene er ganske klart penere enn den andre. Allikevel er det noe inni meg som sier meg at jeg bør gå for hun mindre pene (som langt i fra er noe stygg).

 

Noen som har noen tanker rundt dette? Er dette kun bullshit? Anonym poster: d34c2bfc7e1908f3c55f7925d9a95da6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er til en viss grad enig i tankegangen "ikke føl deg heldig som har henne, men la henne være glad for at hun har deg". Dersom man har møtt ei som er "for bra for meg" kan ting handle om å tilfredstille henne, og ikke pleie selve forholdet.

 

Som en jeg kjenner sa: "Jeg har ingen foretrukken type. Hvis jeg liker deg, så liker jeg deg."

Det syntes jeg var godt sagt, og oppsummerer egentlig dette med sjekking.

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Enn om vi snur på det hele, og sier ikke gå for den peneste gutten, da vil jo "ingen" føle at man er heldig som har den andre?

 

Uansett, jeg synes at man skal tenke begge deler. Man skal føle seg heldig som har en *sett inn positiv side( r )* kjæreste og også synes at kjæresten er heldig som har deg, som også er et *sett inn positiv side ( r )* menneske.

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gå for den jenta du har mest lyst på men som du fortsatt har realistisk sjanse på.

 

Synes det alltid ser veldig rart ut når den ene parten i et par er vesentlig mer billedskjønn enn den andre (det går begge veier).

Det har virkelig ingen ting å si hva du synes ser rart ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold.

De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem.

Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene.

 

Pene, søte, snille jenter det beste man får.

Med den tankegangen der så hadde menneskeheten sluttet å eksistere. Retard

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold.

De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem.

Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene.

 

Pene, søte, snille jenter det beste man får.

Med den tankegangen der så hadde menneskeheten sluttet å eksistere. Retard

Må si meg helt enig i Hannelol. Tviler på at personer med tankegangen din har mulighet til å få seg noe som kan betegnes som vakkert uansett så det forårsaker ikke et problem for oss andre anstendige mennesker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gå for den med størst pupper

Og mest sannsynlig mer hengete

 

Så, store pupper er det samme som hengepupper?

 

Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold.

De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem.

Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene.

 

Pene, søte, snille jenter det beste man får.

Med den tankegangen der så hadde menneskeheten sluttet å eksistere. Retard

 

Nei, hvis alle hadde tenkt slik, så ville de styggeste menneskene falt fra på grunn av naturlig seleksjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...