Gjest Slettet-8VSvuIwx Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jeg lastet ned beta-versjonen av windows 8 på min ASUS k95vm. Da ble alle programmene mine slettet. Alle asus-programmene som styrer pcens spefikasjoner. Det er jo ikke bra. Kan jeg da få en ny pc på garantien eller reklamasjon? Eller er det mulig å få tilbake programmene? Eller er det mulig å sende den til reprasjon? Men helst vil jeg jo få en ny på garanten. Er det mulig?
OlaOlablakken Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Seriøst ? Få ny PC fordi du slettet programmene ? Du må innstallere Windows pånytt,enten fra Windows-plate,eller recovery-platene som du kunne brenne ut fra maskinen.
Olestokk Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hva er galt med å fjerne skadevaren? Programmene som Asus (og alle andre produsenter) installerer er bare unødvendig, plasstakende og tregt. Det er nok ikke noe å få en ny PC for.
Datafriken Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Intel driver laster du bare ned sammen med andre nødvendige drivere.
OC-Freak Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Garantien dekker alle fabrikasjonsfeil på maskinvaren, det dekker ikke softwareproblemer/problemer du selv har forårsaket. Du kan laste ned alle nødvendige drivere og programmer til windows 7 for din asus modell fra asus sine sider. Windows 8 er ikke lansert offisielt enda, så det vil du ikke finne.
Gjest Slettet-8VSvuIwx Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Når windows 8 er lansert, kan jeg da laste ned alle nødvendige programmer som jeg mistet igjen?
OC-Freak Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Når windows 8 er lansert, kan jeg da laste ned alle nødvendige programmer som jeg mistet igjen? Tvilsomt, asus lager nok ikke windows 8 versjoner til gamle maskiner, kun til nye maskiner som lanseres med windows 8, dvs maskiner som kommer til høsten sammen med windows 8.
Gjest Slettet-8VSvuIwx Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Er ikke pcen like bra uten de programmene? Fungerer ikke sjermkort, prosessor osv. uten de programmene?
Smokeeye Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Er ikke pcen like bra uten de programmene? Fungerer ikke sjermkort, prosessor osv. uten de programmene? Jo.
OC-Freak Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Eneste som kan være problem er fn knapp funksjonene, ellers skal man ikke trenge de programmene nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå