Gå til innhold

[Løst] Hva inngår garanti på pc?

Gjest Slettet-8VSvuIwx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8VSvuIwx
Skrevet

Jeg lastet ned beta-versjonen av windows 8 på min ASUS k95vm. Da ble alle programmene mine slettet. Alle asus-programmene som styrer pcens spefikasjoner. Det er jo ikke bra.

Kan jeg da få en ny pc på garantien eller reklamasjon? Eller er det mulig å få tilbake programmene? Eller er det mulig å sende den til reprasjon? Men helst vil jeg jo få en ny på garanten. Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med å fjerne skadevaren?

Programmene som Asus (og alle andre produsenter) installerer er bare unødvendig, plasstakende og tregt.

Det er nok ikke noe å få en ny PC for.

Gjest Slettet-8VSvuIwx
Skrevet

Hva med intel-programmene?

Skrevet

Garantien dekker alle fabrikasjonsfeil på maskinvaren, det dekker ikke softwareproblemer/problemer du selv har forårsaket.

Du kan laste ned alle nødvendige drivere og programmer til windows 7 for din asus modell fra asus sine sider. Windows 8 er ikke lansert offisielt enda, så det vil du ikke finne.

Gjest Slettet-8VSvuIwx
Skrevet

Når windows 8 er lansert, kan jeg da laste ned alle nødvendige programmer som jeg mistet igjen?

Skrevet

Når windows 8 er lansert, kan jeg da laste ned alle nødvendige programmer som jeg mistet igjen?

Tvilsomt, asus lager nok ikke windows 8 versjoner til gamle maskiner, kun til nye maskiner som lanseres med windows 8, dvs maskiner som kommer til høsten sammen med windows 8.

Gjest Slettet-8VSvuIwx
Skrevet

Er ikke pcen like bra uten de programmene? Fungerer ikke sjermkort, prosessor osv. uten de programmene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...