Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Leie hore(r) (sex frustert)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Norge er det 2000 kroner per time vanligvis, kan også være så lite som 1500 og så mye som 3000. Da er det leilighetsprostituerte/eskorter det er snakk om og ikke gateprostituerte. Forvørig står det ofte oppført i annonsen deres hva som er prisene.

 

Da vet du det. Så var det bare å vente på alle som skal fortelle deg hvorfor dette er en dårlig ide og sparke i gang den uungåelige debatten rundt prostitusjon generelt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Prøv sukker.no eller match.com, kanskje du møter en søt jente du kan ha sex med ofte!

Når du først har fått smaken på sex, så blir du ganske gira og vil bare ha mer. Ut i fra prisene som står over her kan det bli en ganske ond og dyr sirkel....

 

Dessuten, veldig kjipt å få det på rullebladet dersom du skulle bli tatt for det...

Men mindre ferien går til Amsterdam, hvor det sikkert er rimligere og.

 

MERK DEG:

 

DET ER MENNESKEHANDEL! Og at mange av "horene" faktisk ikke er frivillige prostituerte, og de 4000.- kronene du ville betalt for å gjøre det du ville med en stakkars jente mest trolig ikke går rett i lommen hennes, men til noen som står bak prostitusjonen som jenta må igjennom eller til narkotika..

 

Men ingen kan stoppe deg. :)

Endret av Bea♥
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror du vil angre hvis din første sexpartner er en hore.. Tenk litt over det

 

Jeg tror ikke det er noe å angre for, er ikke så stor forskjell på horer med fast timepris og horer UTEN fast timepris.

<p>

DET ER MENNESKEHANDEL!

Nei, det er LEIE AV ARBEIDSKRAFT til fitte / hender / munn på halvtime- / timesbasis.

Og at mange av "horene" faktisk ikke er frivillige prostituerte, og de 4000.- kronene du ville betalt for å gjøre det du ville med en stakkars jente mest trolig ikke går rett i lommen hennes, men til noen som står bak prostitusjonen som jenta må igjennom eller til narkotika..

 

En av de største grunnene til at det ble forbudt å kjøpe sex, var at disse tilreisende horene faktisk er frilansere og det er ingen bakmenn.

Da blir det heller ingen som kan "tas" lenger, og å forby noe for kvinner, nei det blir jo umulig for de er jo bare ofre de *snufs buhu*.

En positiv ting med omreisende prostituerte, er også at de ikke bruker narkotika, og er billigere, så da blir de norske narkomane horene utkonkurrert og får ikke råd til dopet sitt lenger og får slik sett en god grunn til å slutte å være narkomane og heller finne på noe bedre.

Win-win for alle andre enn moralistene, så som Ottar som faktisk vil pålegge SION å ikke hjelpe prostituerte som ikke ønsker å slutte med prostitusjon.

Tenk så mye bedre verden hadde vært hvis vi respekterte individet sine rettigheter til å ta egne valg og ikke snekret lover basert på tvilsomme moralistiske eksperimenteringer.

 

Jeg er jente, men det forstod du kanskje :)

Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig.

Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det står én fornuftig ting i posten til Bea<3: Du får mye mer for pengene i utlandet. I tillegg kan du sørge for å dra til et sted der det er lovlig og regulert, slik at det hele kan foregå i trygge rammer, særlig ift. sykdommer. Jeg ville ikke anbefale noen å kjøpe sex i Norge med mindre de absolutt ikke kan dra utenlands; det er dyrere, mindre trygt, utvalget er mindre og i tillegg kan man bli bøtelagt. Eneste unntaket er hvis du skal ha en norsk jente (og det er nok av dem, selv om det er flest utenlandske. Noen har egne blogger og).

 

Jeg ville uansett styrt helt unna gateprostitusjonen (i Norge i det minste), selv om det er billigere; det er veldig mye rart som rører seg der og du vil helt sikkert ikke ha sex med narkomane eller nigerianere uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er jente, men det forstod du kanskje :)

Som jente klarer jeg liksom ikke å se det du ser, for meg er det å selge sex uvirkelig og forferdelig.

Men! Jeg kan godt drive "byttehandel" med kjæresten min - "du får sex, du betaler kjolen jeg vil ha."

 

Er det rart at Ottar får drive på som de gjør når folk ikke kan skille mellom menneskehandel og prostitusjon?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke så rart når prostitusjon kun omtales i forbindelse med menneskehandelssaker og ikke som et selvstendig fenomen, og de aller fleste har ingen kunnskap om prostitusjon annet enn hva de hører fra media. Ved å utelukkende fokusere på de negative aspektene ved sexindustrien skaper media et fordreid bilde der det er lett å få inntrykk av at alle prostituerte er ofre, hvis man ikke selv har noe kunnskap om eller erfaring med prostituerte.

 

Menneskehandel omfatter også trafficking av f.eks. håndverkere og andre tungarbeidere som jobber for luselønn, men det er ingen som ville drømme om å fremstille østeuropeiske håndverkere som ofre, selv om noen av dem helt klart brukes kynisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

wow, her var det sannelig mange som viste hva ting skulle koste..

Ville vel uansett prøvd en av de datingsidene som er foreslått først... burde da ikke være SÅ vrient?

Om man først kjøper sex, er det muligens lett å bli stuck med det, siden det man egentlig trenger, ikke er et knull, men kunnskap om hvordan man skal gå frem for å få seg et nummer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...