Gå til innhold

Å filme en nedlasta film og dele på youtube

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg har filmer jeg har lasta ned og lurer på om det går an å filme filmen jeg ser på ved hjelp av et program og laste den opp på youtube med f.eks engelsk undertekst? Eller er det en dårlig metode?

Takker på forhånd.

EDIT:

Hvis du vet om et program som filmer i HD kvalitet si ifra!

EDIT 2:

Hvordan er det med lyd osv.?

Hvis jeg bruker Fraps + iPhone ørepropper vil lyden være like klar på youtube som da jeg så på filmen med iPhone ørepropper?

Har mulighet til å bruke Turtle Beach Ear Force X11 hvis det har noe nytte. Det jeg er redd for er om lillebroren/lillesøster begynner å grine, så blir alt fucked. Men hvis jeg har f.eks Turtle Beach, vil dette hjelpe?

Endret av Leonardo DiCaprio
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke lov til å legge ut materiale med kopirett på www.youtube.com.

Så jeg ser ingen poeng i å hjelpe deg med å bryte kopirett-lover.

Skrevet

Er hovedhensikten din med dette å få tekstet en film som ligger på youtube, eller å legge ut en film på youtube som i utgangspunktet ikke ligger der?

Er det ikke forøvrig sånn at man må være definert som et "viktig" medlem av youtube (?) for å få lov til å legge ut lange filmer der?

Skrevet

Å se filmer og serier på youtube er den værste mellomtingen som finnes! Enten bør man betale for produktet eller laste ned i høy kvalitet!

Skrevet

Er hovedhensikten din med dette å få tekstet en film som ligger på youtube, eller å legge ut en film på youtube som i utgangspunktet ikke ligger der?

Er det ikke forøvrig sånn at man må være definert som et "viktig" medlem av youtube (?) for å få lov til å legge ut lange filmer der?

Jo, det stemmer. Eller ha en bruker datert tilbake før den endringen tredde i kraft. Jeg har f.eks en konto som har mulighet til det. Men jeg må fortsatt ha rettigheter på det jeg legger ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...