Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er "vennesonen", og er jeg i den?


Anbefalte innlegg

Hei, hva vil det si å være i en såkalt vennesone? eller "friendzone " som det heter på engelsk?

 

Inntrykket mitt er at å bli "friendzoned" er en negativ ting. Hvorfor?

 

lurer nemlig sterk på om jeg er i "vennesonen" da jeg har en fast partner som jeg ikke er i et forhold med. vi er med hverandre ca 3-4 ganger i uken og hver helg (ja, sex hver gang). Vi har holdt på i ca 4 månder. Da hun har mensen finner vi ofte på andre aktiviteter som å lage middag til familien, se film, "tørrpule" osv..

 

am i friendzoned? Anonym poster: 796c412b12ca9c682804084a847aeac1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Been there, buddy! Dette er jo den gode gamle "holde på"-sonen. Ofte er det en stor fordel å holde på i noen måneder før man definerer noe som helst... 2-4-5 måneder er helt ok, men begynner du på den sjette, ville i hvert fall jeg ha backa ut.... da er det liksom på tide å ta et nytt skritt.

Lenke til kommentar

Dersom dere trives godt ilag, og kan møtes uten å måtte ha sex\ altså i mensentider, så vil jeg absolutt si at du burde holde det gående. Tenk litt over situasjonen din, krangler dere? Har dere ofte diskusjoner som ender dårlig? er sexen bra?

 

Hun kan jo ende opp med å bli noe mer enn fuckfriend om kort tid ;) Men alder er også viktig. Noen liker å ta ting sakte, men må også tilfredstilles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...