Gå til innhold

Introduksjon - V3r0n1c4 + Bilde


Anbefalte innlegg

Mitt navn er da Veronica, eller "V" som folk kaller meg. Jeg er en 17 år ung jente som bor i Sørlandets perle - Kristiansand. Når det kommer til skole og utdanning, peker det mot IKT-servicefaget, men går nå på Helse og Sosial på VG1 nå. Streiken har gitt meg stor glede, fri fra skolearbeidet. Jeg er ikke den typen som liker å sitte på skolebenken for å høre på alt lærerne har å si. Jeg er for rastlaus til det, og følgene av dette er at jeg er et middelsmenneske på skolen, selvom jeg kunne vært toppelev om bare orket hadde vært tilstede.

 

Spenning, er en ting jeg liker. Hater å gå rundt å kjede meg, spessielt i sammen med andre kjedelige personer. - misforstå meg rett. Jeg er i bunn og grunn ei veldig trivelig jente, skinner som sola når dagene er rett, men ellers liker jeg egentlig å være litt for meg selv når dagene er tunge.

 

Er ikke den populære jenta, mener da jeg. Går oftest ikke sammen med folk på min egen alder, siden de blir for små. Har ikke stort utvalg, kjæresten flytta nettopp hjem til Rogaland, og venner er som få. Blir mye fritid.

 

Men dette har gjort meg svært intressert i Pc, teknologi og gaming, mitt egne lille tidsfordriv. Siden jeg sitter på en lusen, ubetalt skolepc, så foregår mesteparten av gaminga på ps3. Spillene det går i er Black Ops, Skyrim, Resistance 3, eller Dragon Age 2, men de to første topper lista.

 

Jeg bor hjemme hos mor og far, men de er separert, som da gjør at de deler på meg 50/50 - 2 uker hos hver av dem. Flaks for meg at det bare er 4 km avstand.

 

Da mener jeg at jeg har gitt dere litt innblikk i hvordan jeg er, og hvem jeg er. Legg gjerne ved et spørsmål om det er noe som lures på, eller kontakt meg på innboksen om man har lyst på en liten prat.

 

Snakkes!

 

 

Bare et bilde av meg som slenges med!

post-246404-0-99648200-1338759152_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det nå til høsten du vurderer å begynne med IKT-S? Hva har fått deg til å få lyst til å gå dette fremor Helse og sosialfag? Hvorfor ønsker du å evt. bryte?

 

Hvilke interesser har du for PC og teknologi, bortsett fra spill? Hva er det som har gjort at du har blitt interessert i dette (sånn, bortsett fra mye fritid)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...