Gå til innhold

"Bang for buck" 47-50 tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.prisjakt....ct.php?e=886631

 

Philips er kvalitet, varer så lenge du vil og behandler den som, har en i samme serie, fungerer som en Philips-tv.

 

Hvis du er i tvil anbefaler jeg deg å se mer her, silet ut de du er på jakt etter:

http://www.prisjakt....ams=l=s88208009

Gadd ikke engang å søke på LED, for under 6000 er det ikke rare 47-50" LED-tven man får.

Endret av jaricho
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville ikke gått for plasma, de tåler mye mindre etter hva jeg har hørt og lest også..

 

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva har du lest og hørt om plasma som gjør at de tåler mindre?

 

Plasma har en glasskjerm som tåler ganske mye mer enn en LCD-skjerm. Og ellers er beregnet levetid ganske lik for plasma og LCD.

 

Videre så får man mye mer for pengene ved å velge plasma. Sjekk ut X-serien til Panasonic som du får i 50" for ca 6k. Ikke FullHD dog, men tør påstå den er et bedre valg enn 4-serien til Philips i LCD. I tillegg så er plasma optimalt til ditt bruk.

Lenke til kommentar

I prisklassen 5-6 k så går du for plasma. De hverken tåler mindre enn andre eller annet tull. Det eneste er at de i forhold til LED vil ha dårligere backlight, så om du liker å se på TV med sola på TV-en så går du ikke for plasma. Siden 99% (tatt ut av lufta det tallet der, disclaimer) ikke ser på TV med sola som frontlight, så er plasma ofte riktig.

 

Og dersom du skal ha plasma, sjekk ut Panasonic sine, samsung og phillips funker kjempebra de også, men Panasonic har lenge sittet på tronen over plasma siden de ikke var like villige til å gå over til LCD/LED.

Endret av makri
Lenke til kommentar

Jeg sitter og skriver nå med en 40" Panasonic G10 plasmaskjerm som monitor og har spilt Minecraft i flere timer over flere dager i strekk nå. Ingen innbrenning, og det lille som måtte oppstå forsvinner raskt. Det er ikke engang merkbart om jeg bytter rett fra noen timer Minecraft og over til en film. "Innbrenningen" blir såpass fort borte at det ikke er et problem. Gogo plasma!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...