Gå til innhold

[Løst] Asus data ladder


Anbefalte innlegg

Hei, eg kjøpte en Asus X53E for 10 måneder siden, idag streiket ladderen å eg å noen kompiser endte opp me å berre ødelegge den meir.

Eg sendte mail til Komplett.no å fekk raskt svar, og svaret var at dei ikkje solgte Asus laddere noke meir, å det var ingenting dei kunne gjere.

So eg lure på om noken veit om en plass eg kan kjøpe dataladder, der eg får pakken raskt å uten problemer?

 

Input : Ac100-230v 50-60Hz 1.5A

OutPut : 19V 4.74A

 

Det er spesifiksjoner på dataladderen.

Eg har testet dataladderen til en Asus A52J å den passet fint, men den kan eg ikkje låne i noken lange tider.

 

Håper på svar so fort som mulig, hadde våre kjekt å kunne bestilt ikveld eller imorgen engong. ( Skal vekk ei veke på ferie )

 

Adrian !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, eg kjøpte en Asus X53E for 10 måneder siden, idag streiket ladderen å eg å noen kompiser endte opp me å berre ødelegge den meir.

Eg sendte mail til Komplett.no å fekk raskt svar, og svaret var at dei ikkje solgte Asus laddere noke meir, å det var ingenting dei kunne gjere.

So eg lure på om noken veit om en plass eg kan kjøpe dataladder, der eg får pakken raskt å uten problemer?

 

Input : Ac100-230v 50-60Hz 1.5A

OutPut : 19V 4.74A

 

Det er spesifiksjoner på dataladderen.

Eg har testet dataladderen til en Asus A52J å den passet fint, men den kan eg ikkje låne i noken lange tider.

 

Håper på svar so fort som mulig, hadde våre kjekt å kunne bestilt ikveld eller imorgen engong. ( Skal vekk ei veke på ferie )

 

Adrian !

Det finnes jo ladere som det går an å forandre output på, er ikke sikker på hvor det kan skaffes..

Lenke til kommentar

Vis du ser på Utvidet info so er ikkje den ladderen til verken Asus X53E eller Asus A52J ...

noken fleire som veit noke?

Men i følge de data'ene du oppga så skal du ha en 90W lader og da er det den jeg linket til. Kan hende de ikke har fått satt på alle pcene den støtter.

 

Edit;

Et lite google søk på ASUS ADP-90FB Som er den laderen og X53E sa at det var den riktige laderen.

 

Så om du ikke vil ha orginal laderen så kjøp gjerne en billig universal en, Men du kan få dårlig kontakt i pcen om du bruker en lader som ikke passer helt.

Endret av Handl3vogn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS.no før kalt PSdata.no har holdt til lenge og er en av de seriøse norske netthandel sidene. Levering skjer via posten og vare du bestiller i dag vil kanskje bli sendt lørdag men helst mandag tenker jeg. Posten pleier da og bruke 2 dager med paskken til meg. Så at du har den før helga er vel så og si helt sikkert.

 

Ser også at DustinHome.no har den samme laderen på lager.

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar

Ja, men eg snakka med dei, å dei sa dei ikkje hadde som passa til mi maskin...

Trur det er 2 forsjellige Asus laddere. dei mini maskinene, 15.6 tommar maskinene, å 17.6 eller ka det er..

kompis av meg har 17.6 og han har litt større ladder

ja det er vel 4-5 forskjelige typer. 65w, 90w, 120w og 150w. + en rar sak til ux31e maskinen.

 

Men etter det du oppga på den gamle laderen din og litt google søk har jeg kommet frem til at det er en 90W laderen med rund plugg gul inni er den orginale til pcen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...