Gå til innhold

Madla 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Skal søke om Marinejeger på madla i 2013 hvertfall:)Så muligens 2014. Er ikke sikker på om jeg får vite om jeg kommer inn samme året enda. Kanske fersk.

Skrevet

Skal søke om Marinejeger på madla i 2013 hvertfall:)Så muligens 2014. Er ikke sikker på om jeg får vite om jeg kommer inn samme året enda. Kanske fersk.

Du Patix95. Ta deg et år i forsvaret først, før du planlegger noe så drøyt. Se om du liker det militære-liv.

Jeg personlig hatet det militære-liv.

Skrevet

Hvis man ikke klarer MJK opptaket blir man overført til vanlig førstegangstjeneste. Det er også noen som blir med og får førstegangstjeneste i "støtte-funksjoner" greia til MJK, vakt, fallskermpakking, osv.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Leste i en annen militær-tråd at en blir sendt vekk fra den første plassen etter 6-8 uker. Vil det si at jeg blir flyttet fra madla etter disse ukene? Det sto i varsel for innkalling at jeg skal inn i sjøforsvaret SSK/KNM HH

Skrevet

Leste i en annen militær-tråd at en blir sendt vekk fra den første plassen etter 6-8 uker. Vil det si at jeg blir flyttet fra madla etter disse ukene? Det sto i varsel for innkalling at jeg skal inn i sjøforsvaret SSK/KNM HH

Rekruttskolen på Madla varer 6-8 uker. Med mindre du får en stilling etter rekruttskolen hvor du skal fortsette å være på Madla vil du bli flyttet til en annen plass, f.eks. Håkonsvern.

Skrevet

Håper for min del at jeg blir utplassert på Haakonsvern! Venter barn med min samboer i Mars også så blir tungt å være på rekrutten og om eg blir plassert langt borte etter Madla...

Skrevet

Håper for min del at jeg blir utplassert på Haakonsvern! Venter barn med min samboer i Mars også så blir tungt å være på rekrutten og om eg blir plassert langt borte etter Madla...

Da søker du utelukkende på stillinger ved Haakonsvern og grunngir dette på søknadskjemaet du får utdelt før intervjudelen i rekrutten. Viss du bor i nærheten av basen kan du også søke om å bo hjemme.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Snakket med VPV angående situasjonen din? Forsto at du ønsket å slippe. :)

Har lest litt om økonomiske stønader, liker det jeg ser:

Abonnementsavgift for telefon/mobiltelefon, maksimum 200,- kroner per månad

Abonnementsavgift for Internett, maksimum 350 kroner per månad.

Virker som det lønner seg å skal skaffe seg mobilt bredbånd for bruk utenom velferden.

Eventuelt et mobilabonnement med mye inkludert data for bruk til tethering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...