Gå til innhold

Unge jenter og idoler - naturlov


Anbefalte innlegg

Det ER uforsåelig hvis man tenker rasjonelt.

Bieber my ass!

Men jeg synes jeg kan se at de rammede jentene egentlig vet at det er for sterkt.

Men, hvis jeg forstår det fett: hønken har enkelte egenskaper selv utenforsående ser verdien av.

Tenk om man kunne kontrollere all den ilden!

Personlig er jeg kanskje mest imponert over hvordan de GLEMMER.

Backstreet boys? hvem r det?

Er dette groupies?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er uforståelig?

 

Det er en tilsynelatende søt tenåring som lager(?) musikk som tenåringsjenter liker.

 

Hvorfor skal dagens tenåringsjenter huske backstreet boys når de ble oppløst før de en gang fikk pupper?

 

Om du bruker all den energien som går med på å hate Bieber på å ignorere han i stedet så går sikkert alt bedre :>.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Det handler jo om at usikre jenter søker til et fast symbol som kan fortelle dem hva de skal være. De ser på TV at mange andre jenter idoliserer idolet og gjør det samme fordi de ønsker å være normale. Av samme grunn mener tenåringsgutter at Megan Fox er verdens deiligste og at The Avengers er den beste filmen noensinne. De er i markedsførernes vold.

Lenke til kommentar

Hva enn som er galt med meg, så klarer jeg simpelthen ikke å idolisere.

 

Kan noen forklare meg HVORFOR mennesker idoliserer andre mennesker?

 

Nå snakker jeg ikke om konstruktiv idolisering, som nærmest ikke eksisterer:

"Einstein er kul, så jeg leser fysikk hver dag"

 

Eller til og med:

"Bieber er dødsgod til å synge, så jeg bruker tekstene hans og analyserer dem og forsøker å forstå og lære meg hvordan jeg kan bli like flink som ham"

 

Jeg snakker om:

"Biiiieeeeeeber! BIIIEEEEEEEEEEEEEEEEBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA aAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!

HAHAHAHHAHAHAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"

 

Den oppførselen skremmer meg.

På samme måte som dyr sine obskure parringsleker skremmer meg: Det gir absolutt ingen som helst mening, men virker å være et instinktivt irrasjonelt mønster som invidene tvinges til å gjøre av instinktene og ikke klarer å overprøve med bevisstheten.

Lenke til kommentar

Det blir en form for massesuggesjon når alle disse ungjentene samler seg for å få se sin drømmeprins.

 

Mobbmentaliteten tar kontrollen, primitive ur-instinkter gjør seg gjeldende og desto flere som allerede har kastet seg på toget (joined the bandwagon) til lettere blir det å bare la seg rive med.

 

Mennesker flest er og blir flokkdyr, noe man til de grader har fått bekreftet nok en gang med forrige onsdagens Bieber-konsert.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...