Gå til innhold

Rimelige skjorter til sommeren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever at utvalget her i Norge er labert, spesielt om du er ute etter skjorter som er av kvalitet, men ikke koster så alt for mye.

1. Finn en troverdig side du liker som selger flere skjorter du liker

2. Finn en proxy. Delvis en privatperson som er bosatt i f.eks USA eller Storbritannia, som er villig til å ta i mot skjortene, og deretter sende dem til deg som gave. Du slipper da toll og MVA.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1296132

Lenke til kommentar

@vertical hørtes lurt ut, men vil prøve først for jeg er ikke sikker på størrelser.

@ lapo den så grei ut, skal sjekke ut den

 

budsjettet er ca 1000

Du kan prøve Ralph Lauren og Tommy Hilfiger skjorter i Norge... for så å kjøpe dem med hjelp av en proxy fra statene for en brøkdel av prisen. Ralph Lauren skjorter rundt 350 kr stk, Tommy Hilfiger 250 kr stk. Begge har mye salg, type 15-40%, så abonner på nyhetsbrevene deres.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gitman Vintage Brothers har veldig mange fine skjorter og nå har mange nettsider, som shipper til Norge, skjortene på tilbud slik at du kan gjøre et kupp. På tilbud kan du få skjortene til ca 450-500 kr. Det er til og med mange offisielle nettsider som godtar å merke varen ned eller sende den som gave.

Lenke til kommentar

Gitman Vintage Brothers har veldig mange fine skjorter og nå har mange nettsider, som shipper til Norge, skjortene på tilbud slik at du kan gjøre et kupp. På tilbud kan du få skjortene til ca 450-500 kr. Det er til og med mange offisielle nettsider som godtar å merke varen ned eller sende den som gave.

finnes det i fysisk butikk? :)

Lenke til kommentar

Den har Retro i Bergen og, kanskje verdt å sjekke ut :)

Jeg ville slått til med RL-skjorte, god kvalitet, og verdt pengene dersom du vet hvor du skal kjøpe dem til ok pris. Bruuns Bazaar er også fine skjorter, koster vell rundt 6-800kr(?). De har merket på Volt og Demin Gallery.

 

Til under 400kr, ville jeg ikke utelukket Dressmann.. 100% two ply egyptisk bomull, kvaliteten er ikke noe å si på. Jeg handler meget lite klær fra Dressmann, men skjortene liker jeg godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...