Gå til innhold

Test: LG Optimus 4X HD P880


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte LG optimus 2x etter gode kritikker.

Tok ikke mange ukene før jeg gikk over til s2. Makan til dårlig telefon.

Slo seg av ofte. Så man kunne ikke stole på den som vekkerklokke. Så viste den at den hadde dekning når den ikke hadde det. Viste seg i ettertid at dette var helt vanlig. Hjelper ikke med gode specks når det ikke fungerer.

Lg har heller aldri fikset det. Og venter fortsatt på ics.

Nei. Synd å si det. Men jeg kommer aldri mer til å kjøpe LG igjen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte LG optimus 2x etter gode kritikker.Tok ikke mange ukene før jeg gikk over til s2. Makan til dårlig telefon.Slo seg av ofte. Så man kunne ikke stole på den som vekkerklokke. Så viste den at den hadde dekning når den ikke hadde det. Viste seg i ettertid at dette var helt vanlig. Hjelper ikke med gode specks når det ikke fungerer.Lg har heller aldri fikset det. Og venter fortsatt på ics.Nei. Synd å si det. Men jeg kommer aldri mer til å kjøpe LG igjen.

 

Syns din opplevelse av 2X er rar, da min er 1 år nå, og har slått seg av 1 gang, dekningen er bra, ville heller klaget på batteriet, for min del blir det LG 4X, da SIII ikke ligner grisen og er dyrere.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte LG optimus 2x etter gode kritikker.Tok ikke mange ukene før jeg gikk over til s2. Makan til dårlig telefon.Slo seg av ofte. Så man kunne ikke stole på den som vekkerklokke. Så viste den at den hadde dekning når den ikke hadde det. Viste seg i ettertid at dette var helt vanlig. Hjelper ikke med gode specks når det ikke fungerer.Lg har heller aldri fikset det. Og venter fortsatt på ics.Nei. Synd å si det. Men jeg kommer aldri mer til å kjøpe LG igjen.
Syns din opplevelse av 2X er rar, da min er 1 år nå, og har slått seg av 1 gang, dekningen er bra, ville heller klaget på batteriet, for min del blir det LG 4X, da SIII ikke ligner grisen og er dyrere.

 

Jeg hadde akkurat samme problemet, og kjenner en kompis som også hadde problemer med random shutdowns og dårlig dekning. Ikke nok med det, det var også elendig lydkvalitet i samtaler. Rootet tlf da ble alt litt bedre, men solgte den ganske fort. Skulle gjerne hatt en optimus 4x, kanskje man blir positivt overrasket? Men overtar en galaxy nexus om en uke, får holde en stund tenker jeg:)

Lenke til kommentar

Det dumme er at når du legger så mye penger i mobil, vil du gjerne ha et litt kulere merke enn LG.

Kulere merke? Definer kulere merke? Jeg føler meg absolutt mye kulere med LG telefon, enn alle andre som har enten iphone eller Samsung galaxy, det kan ikke være mye kult å bare følge strømmen. LG lifes good

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det dumme er at når du legger så mye penger i mobil, vil du gjerne ha et litt kulere merke enn LG.

:grin2:

 

Selv om LG ikke spyr ut telefoner som f.eks Samsung er ikke kvaliteten noe dårligere, og LG har dratt en haug med designer priser gjennom årene for flere av telefonene sine, men klart jeg skjønner at kidsa og hipsterne heller kjøper en iPhone som får mye skryt blant rosabloggerne, ellers en SIII omtrent er det eneste som tenner pluggene hos en skikkelig tekno nerd..

 

Kanskje de hadde blitt mere populære om de kalte seg iLG.

Endret av Donnybrook
Lenke til kommentar

Noen som vet om GTA3 vil funkere på denne?

 

Det vil det selvølgelig, det fungerer jo på min LG 2X! Løp og kjøp, Optimus 4X er jo rålekker i forhold til konkurentene, dessuten scorer den bedre en konkurentene på alle testene jeg har lest, unntatt amobil sin.? LG forever

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne kjøpt denne, da den på papiret er en meget bra telefon. LG er god på hardware, men software-messig er de ikke i nærheten av de andre fabrikantene. Etter å ha slitt med en treg og ustabil 2X i over et år er det dessverre utelukket å kjøpe ny LG telefon. Synd, da jeg liker designet og specs, men jeg har nå lært leksen min. LG må skjerpe seg, ellers kan de glemme gjenkjøpskunder.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg synes nå designen minner om iPhone. Skal ikke se bort fra søksmål fra den kanten. Men hadde Apple presentert en sånn telefon, så er jeg sikker på at den ville blitt rost i skyene som banebrytende og lekker.

 

Det er bare én grunn til å ikke kjøpe denne, det er LGs labre oppdateringshistorikk. På grunn av det vil jeg anbefale de som sikler på denne å vente minst en måned, når vi har førstekjøpernes erfaringer. Det er faktisk kjempelurt.

 

Lenke til kommentar

Jeg synes nå designen minner om iPhone. Skal ikke se bort fra søksmål fra den kanten. Men hadde Apple presentert en sånn telefon, så er jeg sikker på at den ville blitt rost i skyene som banebrytende og lekker.

designen minner om iPhone, Er du blind eller? LG er mye mer firkanta og ser ikke ut som en sandwich is slik iPhone gjør. :yucky:

Endret av Leseren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes nå designen minner om iPhone. Skal ikke se bort fra søksmål fra den kanten. Men hadde Apple presentert en sånn telefon, så er jeg sikker på at den ville blitt rost i skyene som banebrytende og lekker.

 

Det er bare én grunn til å ikke kjøpe denne, det er LGs labre oppdateringshistorikk. På grunn av det vil jeg anbefale de som sikler på denne å vente minst en måned, når vi har førstekjøpernes erfaringer. Det er faktisk kjempelurt.

 

Hvis ingen kjøper den blir det ingen erfaringer heller, jeg ser ikke hva som trenger og oppdateres på denne telefonen, da den har siste programvare. Jeg tror LG lærte en del av Optimus 2X, der oppdateringene ikke kom som lovet. Men skal de henge med Samsung og HTC så gjør de garantert ikke samme feilen igjen. Nydelig telefon foresten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...