Gå til innhold

Kjøpe isbit sak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De har de på Europris til rundt 20kr. De har også lokk, noe som er veldig greit da de kan stables i høyden!

Edit: Noe gikk galt!

Endret av Kontorstol
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var innom Clas Ohlson i dag, der hadde de bare isbitformer av TPE-plast, dvs slike myke former som minner om gummi. Selv synes jeg disse er et herk å bruke da isbitene sitter som støpt i dem. Slike poser man får kjøpt i dagligvarehandelen synes jeg også er noe knotete å bruke. Former av plast som man kan vri litt på for å løsne isbitene er det ideelle, men jeg har enda til gode å finne en butikk som selger slike..

Skrevet

Jeg var innom Clas Ohlson i dag, der hadde de bare isbitformer av TPE-plast, dvs slike myke former som minner om gummi. Selv synes jeg disse er et herk å bruke da isbitene sitter som støpt i dem. Slike poser man får kjøpt i dagligvarehandelen synes jeg også er noe knotete å bruke. Former av plast som man kan vri litt på for å løsne isbitene er det ideelle, men jeg har enda til gode å finne en butikk som selger slike..

Som jeg sa over, Europris :)

Skrevet (endret)

Ikke kjøp de fra Clas som er av silikon elns, de er umulig å få isbitene ut av når de har frosset. Kjøp på europris, de har lokk, er ganske awesome!

Endret av TMB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...