Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet
DarkSiders II

Mass Effect 3!

Tank! Tank! Tank!

Tekken Tag Tournament 2.

Trine 2: Director's Cut.

Ninja Gaiden 3

ALiens Colonial Marines

Bra? Haha. Tekken Tag: Ja takk. Ellers. MEH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud da mann, det kom ett spørsmål og jeg svarte med det siste jeg hadde lest, hva er problemet?

Greit da sier vi det, og ser bort fra all tidligere negativitet fra din side.

Ja, tenk at jeg har vert negativ til det Nintendo har vist , det er jeg helt alene om...

Om jeg ikke er helt på jordet så har man nok det. Man bare starter "på scratch" med ny karakter hver gang man dør

Ja, men du kan lokalisere og drepe zombien av den forrige characteren din for å få tilbake utstyret. Det er ett artig konsept.
Skrevet

Ja, tenk at jeg har vert negativ til det Nintendo har vist , det er jeg helt alene om...

Jeg leste deg mer som generelt negativ på en klassisk trollende måte, men om jeg tok feil, så unnskylder jeg det.

Skrevet

Samme her! Kommer nok og til å plukke opp Luigi's Mansion og, herlig at han endelig får et eget spill til 3DS. Paper Mario ser og bra ut, kan ikke klage på at 3DS har mangel på spill nå ihvertfall hehe.

Skrevet (endret)

Både Luigi's Mansion og Paper Mario nå i sommer.

3DS har så fantastisk mange fete spill som kommer fremover at jeg tror jeg skal invistere i den med større skjerm.

Endret av nouse4aname
Skrevet

Alle disse spillene ser fantastiske ut - men hvor er de nye spillene. Hadde Nintendo fult opp konferansen sin i går med dette så ville den vært en god del bedre, det er helt sikkert :)

Skrevet

Er så mange flotte spill som kommer nå framover at jeg kan leve uten zelda litt til. Men forventer mer nytt før året er omme. Syns Nintendo gjør mye riktig med 3DS nå i allefall.

Skrevet

Klarer meg uten Zelda litt til jeg også, men konsollen er over et år nå, så en annonsering av et nytt Zelda bør snart skje. Er enig med at Nintendo gjør mye riktig med 3DS. Sony bør følge med slik at de ser hvordan det skal gjøres.

Skrevet (endret)

Noen andre som er skuffet at de ikke avslørte noen nye spill? De snakket jo bare om spill som var allerede annonsert :/ Lyst på den nye Monster Hunter 3G jeg :(

Endret av Sirius Cobra
Skrevet

Jeg er skuffet over ingen nye spill, men selve line-upen ser bra ut fremover. Får håpe spill som Fire Emblem, Monster Hunter og Layton vs Wright kommer hit etterhvert også, så blir det nok bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...