Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Okii, trenger noe flere meninger/oppfatninger om følgende situasjon:

Har de siste månedene snakket veldig mye med en jente, både på face, sms, telefon osv... Noen dager siden møtte vi hverandre igjen på vors, etter ikke å ha sett hverandre på evig lang tid..

 

Det hele startet litt rart, med bare en kort "heii" Etterhvert som kvelden gikk, og det ble senere, begynte vi å snakke, klemme og berøre hverandre litt.. etter en stund ble det til at jeg sa jeg likte henne, og hun sa det tilbake, men ble fort borte.. Like før vi stakk ut, stod hun og snakket med en god kompis av meg, jeg joinet samtalen, men da ignorerte hun meg omtrent, og så bare på han kompisen.. Vi snakket helt vanlig igjen senere på kvelden..

 

Noen jenter som kan svare på hva dette betyr? Er hun usikker på seg selv? liker hun meg ikke, eller hva er greia??

 

snakket med henne på facebook i ettertid, også spurte jeg om hun husket det jeg sa til henne... Hun husket det ikke helt, så ble nødt til å si det igjen.. hun bare svarte med ("hehe") Anonym poster: 8cd7947c5556736f12207b9ce84dfffd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan faktisk være så enkelt som at hun har oppfattet deg anderledes på sms, tlf, og face enn det hun gjorde på festen, mulig hun ble skuffet, og bare sa at hun likte deg pga alkoholen innenbords.

 

Ville egentlig ikke brydd meg så mye. Dersom hun hadde likt deg så hadde det garantert skjedd noe mer på den festen. Men prøv å treffe henne oftere, og ikke minst edru, og vis henne at du er en bra mann!

Lenke til kommentar

Kan hende, med vi har møttes en del på fest før, og de gangene hang vi mye sammen, så det er bra kjemi..

 

Nå skal de sies at hun går i klassen med en i familien min, og jeg har drevet litt på med en i familien hennes før...

 

Det at hun ignorerte meg helt, er det jeg reagerte og lurer på?

 

Så at det ikke skjedde noe mer på festen, vil si at hun ikke er interessert? Anonym poster: eb16e42b9c1152e8a7ff5382df53e843

Lenke til kommentar

Dette er svært vanskelig å si, men ignorering er aldri et godt tegn ihvertfall, heller ikke den facebook meldingen du fikk i ettertid. Nå vet jeg ikke hvem av dere som pleide å ta initiativ til å snakke før dere møttes, men å se hva som skjer framover er nok den eneste muligheten til å finne det ut, svaret får du neppe her på forumet.. Anonym poster: 2004646f7e203be0c5adf1ee8ec9f18b

Lenke til kommentar

Har akkurat hatt en litt lignende episode selv. Ei jente som over en viss tid nå har vist (det jeg tolker som) interesse for meg. Konstruerer opp påskudd for å komme bort til meg for å spørre meg om ting, ler ekstra av vitsene mine, gjør et poeng av å finne ting vi har til felles osv. Kroppsspråket er også veldig tydelig på dette.Vi omgås mye i det daglige, or har snakket masse sammen, og har alltid hatt en meget god tone.

 

Plutselig, bokstavelig talt over natten, ble det slutt på dette. Jeg hilser på henne, og der hun vanligvis ville lyst opp som en sol og hilse tilbake er hun nå mer opptatt av å late som hun svarer på en SMS på telefonen. Hun har også plutselig begynt å vie masse oppmerksomhet til en annen gutt i samme omgangskrets som er helt inkompatibel med henne i forhold til interesser, væremåte og personlighet. Hun gjør plutselig ting sammen med ham som er helt "out of character", og det hele virker nesten litt absurd.

 

Hun er egentlig av den veldig rolige typen, som søker trygghet, stabilitet, planer, noen som backer henne opp når hun trenger det osv. Han er den rake motsetningen av dette, uforutsigbar, voldelig i fylla, løs kanon, ikke til å stole på osv. Blant alle jeg kjenner kan jeg ikke komme på to personer som passer dårligere sammen, det er det som setter meg sånn ut her.

 

Har brukt de siste par uken på å tenke over hva det var som plutselig skjedde her, men jeg klarer ikke å komme til bunns i det. Jeg vet ikke om jeg bare skal droppe hele opplegget og komme meg videre, eller om dette skal være noe slags forsøk på å gjøre meg sjalu for å oppfylle ett eller annet slags motiv.

 

Anonym poster: 4ccd280fb8f189d04510b5f07bb10ba2 Anonym poster: 4ccd280fb8f189d04510b5f07bb10ba2

Lenke til kommentar

Har akkurat hatt en litt lignende episode selv. Ei jente som over en viss tid nå har vist (det jeg tolker som) interesse for meg. Konstruerer opp påskudd for å komme bort til meg for å spørre meg om ting, ler ekstra av vitsene mine, gjør et poeng av å finne ting vi har til felles osv. Kroppsspråket er også veldig tydelig på dette.Vi omgås mye i det daglige, or har snakket masse sammen, og har alltid hatt en meget god tone.

 

Plutselig, bokstavelig talt over natten, ble det slutt på dette. Jeg hilser på henne, og der hun vanligvis ville lyst opp som en sol og hilse tilbake er hun nå mer opptatt av å late som hun svarer på en SMS på telefonen. Hun har også plutselig begynt å vie masse oppmerksomhet til en annen gutt i samme omgangskrets som er helt inkompatibel med henne i forhold til interesser, væremåte og personlighet. Hun gjør plutselig ting sammen med ham som er helt "out of character", og det hele virker nesten litt absurd.

 

Hun er egentlig av den veldig rolige typen, som søker trygghet, stabilitet, planer, noen som backer henne opp når hun trenger det osv. Han er den rake motsetningen av dette, uforutsigbar, voldelig i fylla, løs kanon, ikke til å stole på osv. Blant alle jeg kjenner kan jeg ikke komme på to personer som passer dårligere sammen, det er det som setter meg sånn ut her.

 

Har brukt de siste par uken på å tenke over hva det var som plutselig skjedde her, men jeg klarer ikke å komme til bunns i det. Jeg vet ikke om jeg bare skal droppe hele opplegget og komme meg videre, eller om dette skal være noe slags forsøk på å gjøre meg sjalu for å oppfylle ett eller annet slags motiv.

 

Anonym poster: 4ccd280fb8f189d04510b5f07bb10ba2 Anonym poster: 4ccd280fb8f189d04510b5f07bb10ba2

 

Samme grunn som ts. Damene viser dere interesse i lang tid, de venter på at noe skal skje, at dere tøffe gutta skal ta initiativ til, f eks et kyss, det skjer ikke, de går lei og finner andre de håper kanskje har baller til det.

:hm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen jenter søker "badboys" fordi de er en utfordring. De ønsker å forandre ham, og de vil være den som klarer det. Jeg kan forstå den tankegangen, men personlig synes jeg det bare er idiotisk, og følelsesmessig selvmord. Ingenting tiltrekkende med en brølende og (eventuelt) dritings drittsekk. Ei heller med en gutt som er så usikker på seg selv at han må late som han er noe mer enn han er (drittsekk). Her i stua sikter man mot ekte mannfolk, og ekte mannfolk vet å behandle en kvinne bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Samme grunn som ts. Damene viser dere interesse i lang tid, de venter på at noe skal skje, at dere tøffe gutta skal ta initiativ til, f eks et kyss, det skjer ikke, de går lei og finner andre de håper kanskje har baller til det.

 

TS her!

Jeg forstår godt hva du mener her, men anledningen er ikke alltid slik at du bare kan kysse jenta...

 

Det som jeg ikke skjønner, er at vi snakket veldig mye med hverandre før vi møttes. Vi tok begge initativ til å ta kontakt, og gledet begge til å møte hverandre igjen.. Men når vi så endelig fikk møtt hverandre, virket det nesten som hun ikke var interessert i å snakke med meg engang.. Det ble litt bedre utover kvelden, vi snakket og klemte litt, men så ignorerte hun meg helt når hun snakket med beste kompisen min, og senere på kvelden var hun "normal" igjen... Hva faen skjer liksom? Prøver å finne en forklaring, men skjønner det ikke...

Anonym poster: eb16e42b9c1152e8a7ff5382df53e843

Lenke til kommentar

Det betyr at hun er en helt vanlig jente på leting etter spenning, oppmerksomhet og å bli forgudet, altså ingenting i det hele tatt. Hun satte pris på litt oppmerksomhet fra deg, men du klarte ikke levere tilstrekkelig denne gangen. Den jenta søker ikke et forhold. Er du ute etter et forhold, bør du se en annen vei.

Endret av TOMpsy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje skulle du vært mer aggressiv, kanskje leter hun bare etter oppmerksomhet eller kanskje hun bare er så usikker på seg selv at hun backer ned når hun kommer inn i ukjent terreng. Hvis ikke du, som kjenner jenta, forstår hva det er, greier ikke noen av oss det. Det er egentlig heller ikke så viktig hvorfor hun trakk seg unna. Det viktige er at det skjedde så da er det bare å gå videre.

Lenke til kommentar

Ts her...

 

Jeg skrev denne tråden når jeg var litt desperat etter en forklaring på hva som skjedde..

 

Har nå diskutert hendelsen med jenta, og hun sier hun oppfattet alt på en helt annen måte enn meg, og at det hele nok bare var en misforståelse.. Vi var begge fulle, og dermed nok litt susete...

 

Jeg er nok heller ikke ute etter ett forhold, med hadde vært kos med litt flørting og oppmerksomhet :pAnonym poster: eb16e42b9c1152e8a7ff5382df53e843

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...