Gå til innhold

Angrerett på brukt asus directcu 7970


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har åpent kjøp i 45 dager og ellers gjelder angreretten som er på 14 dager, men hvis man skal benytte seg av sistnevnte så er det vel få butikker som godtar at varen er brukt/emballasjen brutt.

 

Hvis dette ikke er et alternativ så vet jeg ikke hvordan du skal gå frem og om det i det hele tatt er mulig å få tilbake pengene.

Endret av pølsehund
Lenke til kommentar

Angreretten gjelder vel kun så lenge emballasjen ikke er brutt? Da jeg returnerte mitt Sapphire 7970 i retur fikk jeg selv velge mellom penger eller et annet kort, men dette var pga at kortet var delvis defekt.

 

Hvorfor vil du bytte? Har selv et DCUII Top 7970 og er drit fornøyd

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Hvor lenge siden var det San22? På internethandlel/dørsalg skal man ha 14 dagers åpenkjøp.

Om man har åpnet pakken spiller ikke stor rolle så sant varen er i samme stand og mengde.

 

Dessverre gjelder det ikke programvare/spill /musikk og filmer eller ting med bindingstid.

Så problemet ditt er vel heller du valgte garanti eller at kundebehandleren var litt sleip og prøvde å lure seg unna.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvor lenge siden var det San22? På internethandlel/dørsalg skal man ha 14 dagers åpenkjøp.

Om man har åpnet pakken spiller ikke stor rolle så sant varen er i samme stand og mengde.

 

Dessverre gjelder det ikke programvare/spill /musikk og filmer eller ting med bindingstid.

Så problemet ditt er vel heller du valgte garanti eller at kundebehandleren var litt sleip og prøvde å lure seg unna.

 

Ca. en måned siden.

Jeg har ikke sagt noenting bestemt i dette tilfellet. Nei, ingen var sleipe mot meg, som sagt så fikk jeg velge mellom å få pengene tilbake eller bare bytte i nytt kort, bytte så til DCUII Top modellen da det var dette kortet jeg i utgangspunktet ville ha, men fikk ikke bestilt da pga at det ikke var på lager. Det ordnet seg fint for min del.

Jeg bare sier at jeg trodde at produktet måtte være defekt for å få penger tilbake, men jeg tok vel feil? :)

 

Skjønner heller ikke hvordan dette kortet ikke helt tilfredsstiller forventningene hans, det er tross alt et av de få 7970 kortene tilgjengelig på markedet som virkelig leverer, men vi er da alle forskjellige :)

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Intel core I7 920 D0 @ 3,2Ghz

Corsair dominator 6 Gb @ 1600 Mhz

ATI 4890 1gb @crossfire

Intel x-25M G2 ssd 80 GB OS disk

 

Om det er dette oppsettet trådstarter har?

Selv ble jeg misfornøyd med gigabyte GTX 670 og har selv i7 950 @ 4.14 Ghz.

 

Så det kan vel være både det med forventinger og praksis ikke stemmer overrens.

Man tror skjermkortet er så veldig mye bedre enn den er i praksis.

 

Er ikke godt å si her.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...