Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny beta av Opera!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt offtopic kanske men ...: Aargh!!! Har nettop funnet ut at de har fjerna opera på datasalen på fysikk på Blindern..., nå kan man bare ha mozilla...ikke at det er dårlig men foretrekker opera :) Av den grunn måtte jeg at den lange veien ned alle trappene å sleppe meg opp til matnat datasalen (Mozilla er ikke dårlig men at jeg har en forelening her om 1 og en 1/2 time har litt med saken å gjøre..)

Får laste ned den nye versjonene hjemme :yes:

Lenke til kommentar
Litt offtopic kanske men ...: Aargh!!! Har nettop funnet ut at de har fjerna opera på datasalen på fysikk på Blindern..., nå kan man bare ha mozilla...ikke at det er dårlig men foretrekker opera :) Av den grunn måtte jeg at den lange veien ned alle trappene å sleppe meg opp til matnat datasalen (Mozilla er ikke dårlig men at jeg har en forelening her om 1 og en 1/2 time har litt med saken å gjøre..)

Får laste ned den nye versjonene hjemme  :yes:

 

tsk, kan du ikke bruke ssh til ifi da?

Lenke til kommentar
Hvis man skal sötte opp under noe annet enn MS så burden man vel stötte Mozilla FireBird og ikke Opera.

 

Selv bruker jeg nå SlimBrowser.

 

Dette må du nesten begrunne litt bedere, ikke bare slenge ut noe.

Har selv testet Mozilla og kan ikke begripe at denne er noe bedre eller mere stabil en Opera.

Greit.... jeg er pateriot, men det er det vel lov å være.

Opera er jo ledende på nytenkende og inovativitet, og for en som surfer mye er det ikke noen annen alternativ som er bedere.

Bruk et par timer på å sette deg inn i Opera's funksjonalitet og skreddersy selv din Opera-browser.....Ja...det blir jo Ronny-browser ut av det her.

 

Hva har Mozilla (og slimbrowser) som ikke Opera har?

 

Hilsen @c-Cobr@

Lenke til kommentar
Hvis man skal sötte opp under noe annet enn MS så burden man vel stötte Mozilla FireBird og ikke Opera.

 

Selv bruker jeg nå SlimBrowser.

 

Dette må du nesten begrunne litt bedere, ikke bare slenge ut noe.

Har selv testet Mozilla og kan ikke begripe at denne er noe bedre eller mere stabil en Opera.

Greit.... jeg er pateriot, men det er det vel lov å være.

Opera er jo ledende på nytenkende og inovativitet, og for en som surfer mye er det ikke noen annen alternativ som er bedere.

Bruk et par timer på å sette deg inn i Opera's funksjonalitet og skreddersy selv din Opera-browser.....Ja...det blir jo Ronny-browser ut av det her.

 

Hva har Mozilla (og slimbrowser) som ikke Opera har?

 

Hilsen @c-Cobr@

Jeg har satt meg inn i Opera og jeg vet hva den har og rutten med. Slimbrowser bruker jeg fordi den bruker explorer sin rendremotor og den funker da på alle websider.

 

Legg merke til at jeg sa Mozilla FireBird, ikke Mozilla.

En av de störste grunnene til at FireBird er bedre enn Opera er at FireBird er gratis så du slipper den idiotiske banneren.

Men det beste med Firebird er at den er raskere enn Opera og at den har Extentions som hvem som helst kan lage og de er cross platform kompatible! Her kan du se extentions til Firebird. Vil tro du finner farlig mange funksjoner der som Opera ikke har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...