Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet (endret)

-

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Men kjøpte du telefonen fra Telenor?

Skrevet (endret)

Men kjøpte du telefonen fra Telenor?

Jeg kjøpte min fra Telenor sin nettbutikk, min er ikke låst til Telenor selvom det står det på boksen.

Endret av tiriltoppen
Skrevet (endret)

Min er NEE og kjøpt hos elkjøp denne uken, søkte på oppdateringer og lastet ned 5-6 oppdateringer for noen dager siden. Men er fortsatt ver. 4.0.4. Når jeg søker på nytt får jeg denne beskjeden:

post-42742-0-74495900-1351437403_thumb.png

Endret av RamboEinar
Skrevet

Min er NEE og kjøpt hos elkjøp denne uken, søkte på oppdateringer og lastet ned 5-6 oppdateringer for noen dager siden. Men er fortsatt ver. 4.0.4. Når jeg søker på nytt får jeg denne beskjeden:

Du er altså i kø, og venter på til det blir "din" tur.

Skrevet

Du er altså i kø, og venter på til det blir "din" tur.

Wow! Men har stått i kø i flere dager, blir vel snart.

Gjest medlem-16183
Skrevet

hva er egentlig forskjellen på ics og jb? Ser det annerledes ut? Jeg tok en oppdatering med Kies nå. Er det JB?

Skrevet (endret)

Bør jeg sikkerhetskopiere alt jeg har på mobilen før oppgraderingen, eller blir ingenting slettet?

Hvordan gjør man det?

Edit: Min skjerm blir annerledes når jeg holder inn volum opp + home + power-knappen.

På skjermen kommer Android-logoen i midten, og ikke det samme som tutorial-videoer. Hva gjør jeg feil?

Endret av Eksboks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...