Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du flashet en ROM som ikke har nordisk da?

 

Ang. batteritid og kræsjer. Hvis dere opplever at dette er dårligere etter oppdatering til JB må dere ta en factory reset.

 

Som sagt tidligere i tråden er også Google Now en ganske heftig batterityv, så hvis du ikke har bruk for dette anbefales det å slå det av.

Lenke til kommentar

Har du flashet en ROM som ikke har nordisk da?

 

Ang. batteritid og kræsjer. Hvis dere opplever at dette er dårligere etter oppdatering til JB må dere ta en factory reset.

 

Som sagt tidligere i tråden er også Google Now en ganske heftig batterityv, så hvis du ikke har bruk for dette anbefales det å slå det av.

Alt er originalt hos meg.

Jeg tenker på den som kommer når man dobbelt trykker på hjem knappen. Har søkt litt og kan ikke se at den er på norsk. Noen som kan vise meg den virker på norsk?

Endret av tiriltoppen
Lenke til kommentar

I natt ble faktisk ikke batteriet mitt slukt som sist natt, så mulig det kun var noe program som hadde hengt seg opp. Tok også og kuttet ut oppdatering på noen av Google Now elementene - mulig det også hjalp.

 

En vittig ting; Når jeg nå prøver å se etter softwareoppdateringer, får jeg denne beskjeden:

"Your device has been modified. Software updates are not available" :D Heftig hehe

Lenke til kommentar
Har du flashet en ROM som ikke har nordisk da? Ang. batteritid og kræsjer. Hvis dere opplever at dette er dårligere etter oppdatering til JB må dere ta en factory reset. Som sagt tidligere i tråden er også Google Now en ganske heftig batterityv, så hvis du ikke har bruk for dette anbefales det å slå det av.
Alt er originalt hos meg.

Google Now - settings - voice - language. Der kan man (jeg) velge norsk...men engelsk vil jeg tro er å anbefale skal den skjønne noe særlig ;)

Lenke til kommentar
Har du flashet en ROM som ikke har nordisk da? Ang. batteritid og kræsjer. Hvis dere opplever at dette er dårligere etter oppdatering til JB må dere ta en factory reset. Som sagt tidligere i tråden er også Google Now en ganske heftig batterityv, så hvis du ikke har bruk for dette anbefales det å slå det av.
Alt er originalt hos meg.

Google Now - settings - voice - language. Der kan man (jeg) velge norsk...men engelsk vil jeg tro er å anbefale skal den skjønne noe særlig ;)

Jeg tenker ikke på den. Tenker på den når du dobbelt trykker hjem knappen.

Lenke til kommentar

Jeg opplever at Kontakter krasjer ofte etter update til JB. Krasjer gjerne flere ganger etter hverandre.

Kan se ut som det er knyttet noen få av kontaktene mine (selvfølgelig de jeg benytter oftest)

 

Hverken restart av kontakter eller omstart av telefonen hjelper.

 

Synes også det går ufattelig tregt å ringe noen ganger - går år og dag får det begynner å ringe....

 

Flere?

post-128259-0-38429800-1351601903_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Du bør gå opp et hakk i kvalitet Tommy: http://www.mugen-pow...ct/list/id/910/

Mugen har gode batterier produsert i Japan. Kinabatterier har som regel vesentlig mindre reell kapasitet enn angitt.

Du mener det er verdt det? Blir jo fort tre ganger så dyrt som det andre batteriet om den blir stoppet i tollen

 

nei det blir ikke stoppet i tollen. De merker varen som "Mobile Accessory" til 10 dollar. Jeg har kjøpt det kraftigste batteriet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...