Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ny OTA oppdatering på morgenen i dag. Liten antakelig for MMS bilder fortsatt som video, Ryd knappen fortsatt der...

4.0.4 xxxLH1 Jeg har unbranded

Endret av jorang
Skrevet (endret)

hm, med dagens LH1-oppdatering har telefonen begynt å snakke navnet på den man får SMS fra, like etter meldingslyden. Typisk "New message from xxxxxx". Har noen funnet ut hvordan man slår av dette?

EDIT: fant det ut, jeg hadde slått på kjøremodus ved et uhell :)

Endret av diZrupt0r
Skrevet

Trur eg muligens har fått en stuck piksel på skjermen som ikkje vil gå vekk. Fins det nokon måte å fikse det på? Er eg nødt til å sende inn?

Bump

Prøv å slå på google play. Så søker du på pixel. Om det ikke er for mye jobb for deg...

Skrevet

Trur eg muligens har fått en stuck piksel på skjermen som ikkje vil gå vekk. Fins det nokon måte å fikse det på? Er eg nødt til å sende inn?

Bump

Prøv å slå på google play. Så søker du på pixel. Om det ikke er for mye jobb for deg...

Allereie gjort. Har kjørt en app som skulle fikse det i over 30 min, ingen forandring...

Skrevet

Noen som har prøvd MIUI på sin S3? Sitter å vurderer om jeg skal hive det inn.

Prøvde den for en stund tilbake men, da var den buggete..galnet sin skal vist være bra

http://miuiandroid.c...released.17274/

Takk. Lite å gjøre på idag så har nå lagt den inn uansett, så får vi se fremover. Men kan ikke si jeg ble kjempe imponert sånn til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...