Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker på broren hans hele tiden! Åh...


Anbefalte innlegg

Jeg har bare møtt broren til kjæresten en gang, og jeg har i det siste begynt å dagdrømme om han. Han er så kjekk. Han er omtrent på min alder, og kjæresten er en del år eldre enn meg. Skjønner bare ikke hvorfor... Er jo glad i kjæresten min, så dette er frustrerende. Skal innrømme at kjæresten min kan gå meg noe jævlig på nervene noen ganger, og at han skal kysse meg hele tiden, blir jeg irritert over også. Vet det aldri kommer til ¨bli noe mellom meg og hans bror uansett..

 

Noen tips til hvordan "endre tankegangen"? Skal snart på hytta med familien deres, og broren kommer til å være der... Anonym poster: e572a86d970c57534c039b9305796135

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror at grunnen til at du har fått opp øynene for broren (eller hvem som helst à la dagdrømming) kan være fordi du ikke er lykkelig/har det bra i det forholdet du allerede er i? Du sier du blir irritert når han kysser deg hele tiden, noe som kan tyde på at du kanskje ikke er like forelsket lengre. Husk at etter en stund går forelskelsen over, og den overgangen fra forelskelse til kjærlighet er det ikke mange klarer.

 

Uansett, tror at om du begynner å fokusere på hva det er som gjør at du og kjæresten din ikke har det bra - og fjerner de tingene. Så kommer ting til å gå bedre for deg. Eller, så finner du kanskje ut at det ikke funker mellom dere.

 

Men vær forsiktig med dagdrømmingen, den kan føre deg og partneren din lengre og lengre bort fra hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mhm. typen min er en flott fyr, og han har nemlig verdens beste personlighet, men han kan bli så sinnsykt klengete. Han skal absolutt holde meg overalt... til og med på butikken! Har sagt i fra flere ganger,og det hjelper en liten stund, men så fortsetter han igjen etter igjen noen dager.. Han sier han på en måte glemmer seg, fordi han er glad i meg og da automatisk bare holder rundt meg. Er ganske søtt, men jeg har bitt drittlei.

 

hvordan kan jeg få slutt på denne dagdrømmingen? Ikke jeg som styrer det... og æsj, snart skal jeg på hytta hvor broren kommer til å være. Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Si fra på forhånd til ham at du kommer til å stoppe ham hver eneste gang han er i nærheten av å krysse grensen for din intimsone - når han så har lært helt spesifikt hvor den grensen går, kan det hende at han har lært for ettertiden.

 

Har brukt samme metode flere ganger, og det har virket greit hver gang. Bare husk å forklare tydelig på forhånd, og stopp han hver gang, inntil det sitter.

 

Lykke til!

 

Edit: Når jeg ser på posten etterpå, så leser jeg mellom linjene at dette er rene hundeoppdrettet å sammenligne med, men det virker - tro meg!

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Se for dere denne scenarioen: Du møter kjæresten til broren din. Det sier klikk mellom dere med en gang, og kjemien er dritbra. Det utvikler seg etterhvert, men holdet det diskre.. dere gjør ingenting seksuelt, dere har bare sykt bra kjemi og følelsene er gjensidig. Det går en god stund, og dere er sikre på at dere vil ha hverandre. Kjærligheten er sterk.. hva gjør dere? Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Lenke til kommentar

Se for dere denne scenarioen: Du møter kjæresten til broren din. Det sier klikk mellom dere med en gang, og kjemien er dritbra. Det utvikler seg etterhvert, men holdet det diskre.. dere gjør ingenting seksuelt, dere har bare sykt bra kjemi og følelsene er gjensidig. Det går en god stund, og dere er sikre på at dere vil ha hverandre. Kjærligheten er sterk.. hva gjør dere? Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Ingenting, kjærester til søsken er no-go.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hvordan kan jeg få slutt på denne dagdrømmingen? Ikke jeg som styrer det... og æsj, snart skal jeg på hytta hvor broren kommer til å være. Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

 

Jeg synes ikke du skal slutte å dagdrømme, dagdrømming er en fin måte å koble litt av fra virkeligheten. Det du burde være litt obs på, er hvordan du lar drømmingen bygge seg opp. Hva er det de her dagdrømmene dine om han innebærer? (Scenario)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er noen av dagdrømmene mine...: Vi er på hytta. Det er sommer og stemningen er god... Jeg og broren (la oss kalle ham Ø) begynner å snakke. Vi har en kjempefin kjemi.. ting bygger seg opp og er spennende. typ sommerflørt. Begge blir tiltrukket av hverandre.. de andre har lagt seg, og vi sniker oss ut, flørter litt med hverandre, holder hender... ah... forbudt kjærlighet.

 

bleh............ Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Lenke til kommentar

Det høres ut som at du rett og slett har satt et ansikt (broren) på en fantasi / et ønske du har. Du vil ha spenning, du vil det skal være spennende og nytt igjen à la den første tiden i en forelskelse. Nå vet jeg ikke hvordan kjemi du og broren har fra før, i virkeligheten, men, om det ikke er noe mer enn normal høflighet, så er det nok ikke kjærlighet - men mer en form for illusjon. Det er den type følelse du vil oppleve, og du har satt et ansikt på den. Or am I far gone nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er helt åpenbart er at det er veldig "ulovlig" for deg å gjøre noe med denne "Ø". Jeg tror det er nettopp derfor du har slike dagdrømmer, fordi du synes det ulovlige rundt det gjør det spennende. Du er en eventyrer, en opprører, og din fandelivoldske personlighet får ikke nok stimuli :) Stort sett hva Extraterrestrial sa over meg.

 

Jeg dagdrømte av og til om eksens venninner i løpet av forholdet. Fins jo ikke noe mer ulovlig enn utroskap. Og med hennes nærmeste venninner? Det blir jo ikke verre enn det. Har også dagdrømt om å ha sex i parker, løpe naken gjennom byen, osv osv. Fellesnevneren er at det er ulovlig, og derfor spennende og gøy (i hodet mitt).

 

Jeg tror ikke du er forelsket i Ø. Uansett ser jeg ikke hvordan dere kan bli sammen uten at skaden blir større enn gleden. Så jeg tror du bare skal dagdrømme i fred og la det bli med det :) Bedre å være ulovlig innenfor hodets fire vegger(??) enn ute blant folk.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Vet jo at det er vanlig å dagdrømme om andre, eller tenke på andre selvom man er i et forhold, men problemet er at jeg tenker på broren hans hele tiden, og har lyst til å bli bedre kjent med ham. (Vær så snill ikke døm meg.. vet det er ille.=( ) samtidig som jeg føler meg litt lei av typen min. Jeg har begynt å tenke slik "skal jeg leve med han livet ut? Uten å kunne more meg? Shit, forpliktelser..........."

 

lurer på om jeg skal foreslå et åpent forhold, forjeg er jo glad i gutten. Vi har gått gjennom mye sammen, og jeg har jo innerst inne ikke lyst til å kaste bort det.... Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Lenke til kommentar

Mhm. typen min er en flott fyr, og han har nemlig verdens beste personlighet, men han kan bli så sinnsykt klengete. Han skal absolutt holde meg overalt... til og med på butikken! Har sagt i fra flere ganger,og det hjelper en liten stund, men så fortsetter han igjen etter igjen noen dager.. Han sier han på en måte glemmer seg, fordi han er glad i meg og da automatisk bare holder rundt meg. Er ganske søtt, men jeg har bitt drittlei.

 

Jøsses. For et megasvært problem! OHMYGAWD! Kjæresten din ønsker å holde deg! FYSHAMÆI!

 

Er du klar over hvor utrolig patetisk dette høres ut?

 

For meg virker det som at du leter etter utveier, årsaker til å bryte ut.

 

Bortskjemte moderne kvinner altså, nei fyfaen, burde gi deg et diplom!

  • Liker 9
Lenke til kommentar

lol, slapp av a.

 

Er det noe galt i å ikke være superkoseeeeeeeeete?! Jeg synes det er sykt slitsomt med en klengete kjæreste. En som skal ta på deg hele tiden. Det kommer faktisk til å bli et problem til slutt hvis han ikke slutter å holde rundt meg hele tiden, eller kysse meg hele tiden. Vet jo at han bare er glad i meg, men jeg kan gå fort jeg lei og bli irritert hvis han holder på slik hele tiden.

 

Det burde være måte på... Jeg er ikke noe glad i å "kose" spnn kjempemye offentlig blant folk, er det noe galt i det? Eh... vi er forskjellige. ;)Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem/galt i å ikke være superkosete hele tiden. Jeg hadde også blitt irritert og lei om en eventuell kjæreste hadde kysset og holdt rundt meg hele tiden. Det som er viktig der, er at du gjør det klart for han. Inngå et kompromiss.

 

Du kan jo alltids bli kjent med broren, men for din egen skyld burde du være forsiktig med å få følelser for mannfolket. Det at han er broren til kjæresten din, gjør at han mest sannsynlig allerede har strøket deg ut på "listen" over potensielle kjærester. Om han hadde vært villig til å ligge med deg, kommer vel an på hvordan forholdet mellom brødrene er, pluss hvordan type personlighet han har.

 

Med andre ord, så har du så og si ikke kjangs på broren.

Det er derfor jeg sier at du heller burde dagdrømme, det som foregår inne i ditt eget hodet er det ingen som kan ta deg på. Men det å prøve gjøre de dagdrømmene til virkelighet tror jeg bare kommer til å gjøre deg skuffet/såret.

Lenke til kommentar

Off... jeg tror jeg er betatt av broren hans. Jeg må være en litt merkelig vesen... :p Tenker på ham hele tiden. Jeg er jo glad i kjæresten min, da!

 

Jeg har ikke tenkt til å prøve meg på broren hans. Broren ser opp til kjæresten min, så jeg vet godt at han har stryket meg fra potensielle kjærester. Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å savne klengingen når den er borte da?

 

lol, slapp av a.

 

Er det noe galt i å ikke være superkoseeeeeeeeete?! Jeg synes det er sykt slitsomt med en klengete kjæreste. En som skal ta på deg hele tiden. Det kommer faktisk til å bli et problem til slutt hvis han ikke slutter å holde rundt meg hele tiden, eller kysse meg hele tiden. Vet jo at han bare er glad i meg, men jeg kan gå fort jeg lei og bli irritert hvis han holder på slik hele tiden.

 

Det burde være måte på... Jeg er ikke noe glad i å "kose" spnn kjempemye offentlig blant folk, er det noe galt i det? Eh... vi er forskjellige. ;)Anonym poster: fe5a99e63dc417cd6dc68cb0184fd81c

 

Du kommer ikke til å savne klengingen når klengingen forsvinner en dag da? Han vil vel bli drittlei av at du ikke vil kose med han og. Hvor skal han få kosen han trenger fra?

Lenke til kommentar

Jeg har bare møtt broren til kjæresten en gang, og jeg har i det siste begynt å dagdrømme om han. Han er så kjekk. Han er omtrent på min alder, og kjæresten er en del år eldre enn meg. Skjønner bare ikke hvorfor... Er jo glad i kjæresten min, så dette er frustrerende. Skal innrømme at kjæresten min kan gå meg noe jævlig på nervene noen ganger, og at han skal kysse meg hele tiden, blir jeg irritert over også. Vet det aldri kommer til ¨bli noe mellom meg og hans bror uansett..

 

Noen tips til hvordan "endre tankegangen"? Skal snart på hytta med familien deres, og broren kommer til å være der... Anonym poster: e572a86d970c57534c039b9305796135

 

Hva feiler det jenter i dag?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...