Gå til innhold

Konkurranse: Du kan vinne en Samsung Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke folk bare slutte med å klage over at de bør vinne fordi:

A) De har tidenes eldste mobil, trolig den modellen hvor du har batteriet i ryggsekken

B) De er så ekstremt fattige at de ikke har råd til ny mobil (sitter trolig på et bibliotek på en offentlig pc og skriver inn på forumet)

C) De har aldri vunnet en eneste konkurranse i hele sitt liv

D) De har nettopp mistet/ødelagt/fått frastjålet sin telefon på en måte som hadde skapt førsteside på VG

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke folk bare slutte med å klage over at de bør vinne fordi:

A) De har tidenes eldste mobil, trolig den modellen hvor du har batteriet i ryggsekken

B) De er så ekstremt fattige at de ikke har råd til ny mobil (sitter trolig på et bibliotek på en offentlig pc og skriver inn på forumet)

C) De har aldri vunnet en eneste konkurranse i hele sitt liv

D) De har nettopp mistet/ødelagt/fått frastjålet sin telefon på en måte som hadde skapt førsteside på VG

 

Men hva er poenget med denne tråden da?

Lenke til kommentar

Kan ikke folk bare slutte med å klage over at de bør vinne fordi:

A) De har tidenes eldste mobil, trolig den modellen hvor du har batteriet i ryggsekken

B) De er så ekstremt fattige at de ikke har råd til ny mobil (sitter trolig på et bibliotek på en offentlig pc og skriver inn på forumet)

C) De har aldri vunnet en eneste konkurranse i hele sitt liv

D) De har nettopp mistet/ødelagt/fått frastjålet sin telefon på en måte som hadde skapt førsteside på VG

 

+ 1

 

Helt meningsløst.

Lenke til kommentar

På slike konkurranser er det gudsjammerlig mye syting! Så jeg vil bare fortelle at jeg har hatt samme mobilmerke (Nokia) og mobilnr siden 1996. Altså i 16 år! Jeg synes at jeg har hvert flink og fortjener nå å utvide min "mobil-horisont" til nytt merke! Men jeg lover å beholde nr i enda noen år! Hihi! <3

Endret av Potetjenta
Lenke til kommentar

Jeg kan si at jeg har en Samsung Galaxy Nexus som er kjøpt for en måned sia, og fremdeles ha like stor sjanse til å vinne som de "fattige", sytende personene som "aldri" har vunnet en konkurranse i hele sitt liv, med sine "urgamle" telefoner som "ødelagt" og "frastjålet".

 

Dette er fordi Mediahuset Tek mest sannsynlig lager et Excel-dokument med alle som har deltatt i konkurransen hvor hver person har fått et tall (f.eks

1 - 1000). Så går de inn på random.org og skriver inn tallet 1 i den ene ruta, og f.eks 1000 i den andre. Da vil de få opp et tilfeldig tall (f.eks 214) og så finner de det tallet i Excel-dokumentet, som da blir vinneren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...