Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir jeg møtt med tre alternativer, 1 = Salg, 2 = Support, 3 = Sentralbord, men etter en god del forsøk flere dager på rad så har det alltid endt opp med "det er for øyeblikket ingen ledige agenter, prøv igjen senere .."

 

 

Har nå sendt to nye e-poster, de også uten noen form for respons og nå er det altså ca 10 dager siden jeg forsøkte å kontakte dem førstegang.

 

Da ville jeg enten prøvd å ringe igjen, evt ring sentralbord og spør etter avdelingsleder for returer hos Norek. Evt be om å få e-post adresse til noen litt høyere opp og skriv deretter en saklig, kortfattet info om sakens gang. Jo lengre den er jo større sjanse for at de ikke gidder å lese dette skikkelig. Legg med logg over hva du har prøvd å gjøre også.

 

Ofte så kan det hende at leder sparker en ansatt bak og sier "fix". ;)

 

Om du ikke får repons med dette så gi dem en ny "forward" av den samme e-posten om at dette blir tatt videre med forbrukerrådet om ikke de tar tak i saken og gir deg ett fornuftig tidsestimat på dette.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med Forbrukerrådet. De kan være behjelpelige med å prøve å fremskaffe informasjon du trenger, er verdt et forsøk.

 

Det du nevner ang. serienr har du rett i. Er det noen andre (eks. "sort eller batch nr, dato") referansenr på esken(e) så kanskje det også kan hjelpe, kanskje leverandør eller importør kan sjekke sine systemer.

 

Det er så leit at man skal måtte bruke tid på slikt, men det er snakk om dyre kort så det er vel verdt å få dem byttet.

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Det var utelukkende fordi jeg ikke ser noen hensikt med å ha negative poster om Norek, når det viste seg å ikke være noe som helst negativt med prosessen når alt kom til alt.

 

Hva er vell vitsen med å ha ufortjent negative poster, fra utålmodige og frustrerte brukere som setter en forhandler i et dårligere lys enn hva de fortjener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...