Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker opp Samsung Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Spesifikasjonene på de to telefonene er temmelig like, men selv med uferdig programvare bekrefter eksperimentet at Samsung Galaxy S III gruser HTC One X i Benchmark-testene.
Et bra benchmark-resultat betyr ikke direkte at telefonen vil oppleves som 'flytende' for brukeren. Syntes det er alt for mye snakk om benchmarks og tall, og for lite om det som faktisk har noe å si for folk flest.Ok, det er et overtall her inne som blir i overkant begeistret for benchmarks ("LOLOL BENCHMARKS > *"), men siden amobil sine resultater sprer seg rundt til andre sider eller aviser syntes jeg at det bør settes til side når det kommer til de reelle testene og konklusjonene.

 

De aller fleste som skal ha ny telefon kjøper denne uavhengig av hva som "kommer" av telefoner på et senere tidspunkt. Derfor blir benchmark unødvendig for dem, da de fokuserer på produkter man allerede kan kjøpe i dag, og hva de kan tilby. Men for de som faktisk har interesse utover det "normale/ordinære", og som faktisk vil vite benchmark fordi de faktisk FORSTÅR dette, så er det tall som kan si en god del om ytelse... og JA, jeg vet at hastigheten i selve OS/evnt. nettleser ikke kun kommer an på dette, men det gir en pekepinne som sagt. Det som viktigere er, er at det sier noe om hvilken telefon som "skal være" kraftigst.

 

For geeks og fanboys er kanskje ting som er viktig for gjennomsnittsforbrukeren, - ikke så veldig viktig. Jeg opplever selv ofte at design, merke osv ikke spiller noen rolle da jeg kan noe om innmat osv, og dermed vet at jeg ikke skal la meg "lure" av design og dilldall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konstruktiv kritikk, er det ihvertfall jeg prøver å gi @magnkra.

  1. HD kvalitet på videoene ser mye bedre og proffere ut.
  2. Sette seg i en posisjon sånn at vi hører stemmen hans i begge ørene og ikke bare i venstre.

Ellers veldig bra! :) ( Litt småfeil som Mb, gb driter jeg i.. )

Lenke til kommentar

Konstruktiv kritikk, er det ihvertfall jeg prøver å gi @magnkra.

  1. HD kvalitet på videoene ser mye bedre og proffere ut.
  2. Sette seg i en posisjon sånn at vi hører stemmen hans i begge ørene og ikke bare i venstre.

Ellers veldig bra! :) ( Litt småfeil som Mb, gb driter jeg i.. )

Kommenterte i all hovedsak det med Benchmark, men du arresterer posten min likevel ser jeg.

 

Har ingen interesse av å kverulere om videoen burde vært i hd eller ikke, eller om lyden er i høyre eller venstre øre. Det spille da ingen trille. Klart det hadde sett litt bedre ut, men hensikten var å gi en pekepinn på hva som var i esken, og klarer du ikke se det uten full hd og thx-lyd, da får du ta med deg sytinga de et annet sted. Masse hd-film på youtube som sagt. Barnslig å henge ut noen som gjør en fantastisk jobb, bare fordi man ikke likte videokvaliteten. Mitt tips er vel kanskje å skaffe deg briller eller skru opp lyden. Hadde aldri klagd før HD kom uansett! Og videoen handler om utpakking av en eske! Ikke videokvalitet!

Lenke til kommentar

Jeg trodde vi var venner, Villanden... :cry: ( Kom inn på MC serveren igjen )

 

/ On topic, but at the same time off topic:

 

Jeg som f.eks bruker et headset som er veldig lukket, pleier å ha den ene "klokken" litt bak øre sånn at jeg kan høre hva folk sier om de spør etter meg eller noe sånt, så når jeg først satt på videoen og bare hørte støy begynte jeg virkelig å lure.

 

Fant jo ut at jeg måtte ta av klokken på høyre øre istedenfor.

 

Det med HD Kvalitet er vel mer en sånn ting man venner seg til. Vi er i 2012 og det begynner å bli mer uvanlig å ikke rendre videoer i HD 1280 x 720p eller 1920x1080p Full HD.

 

Tror neppe noen som f.eks starter på Youtube nå og bare rendrer i SD eller f.esk om plutslig TV2 HD skulle gått over til TV2 SD 4:3 hadde overlevd lenge.

 

Jeg sa bare to ting jeg ikke syntes var helt bra og syntes de skulle forbedre i neste video for at de skal se mer proffe ut osv.

 

Men greit, dere liker ikke konstruktiv kritikk, så jeg skal være barnslig å si at dette var helt perfekt, hvem f bryr seg om HD, bare noe oppskrytt.

 

La oss avslutte det her og komme mer on topic igjen.

 

- SLi.

 

Edit: Jeg sier det igjen for å ikke virke som en dust, jeg likte videon, men det var to ting jeg syntes de skulle forbedre.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Den unboxingen førte til en forhåndsbestilling for min del, HD eller ikke :)

 

Men hvor kan man bestille dette flip-cover dekselet? Jag klarer ikke å finne det i noen nettbutikk så langt i hvertfall. Det var jo genialt for å beskytte telefonen synes jeg :)

 

Her: http://cdon.no/elekt..._s_iii-19355323

Her: http://www.komplett....aspx?sku=751829

 

Du får den på så å si alle nettbutikker :p

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den unboxingen førte til en forhåndsbestilling for min del, HD eller ikke :)

 

Men hvor kan man bestille dette flip-cover dekselet? Jag klarer ikke å finne det i noen nettbutikk så langt i hvertfall. Det var jo genialt for å beskytte telefonen synes jeg :)

 

Her: http://cdon.no/elekt..._s_iii-19355323

Her: http://www.komplett....aspx?sku=751829

 

Du får den på så å si alle nettbutikker :p

 

Takk :) Lette komplett.no opp og ned i sted (trodde jeg da) når jeg bestilte uten å finne den :blush:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...