Gå til innhold

[Løst] Trøbbel med Asus transformer 101 kodemønster og google-konto.


iKent

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg var flink nok til å legge igjen min transformer pad litt for synlig på skolen, og noen bestemte seg for å trolle med meg(noen jeg kjenner), og trykket inn kodemønsteret på paden feil 15 ganger, slik at den krever at du logger inn med brukernavn og passord på google kontoen din. Da jeg prøver å gjenopprette kodemønsteret på denne måten, så får jeg flittig beskjed fra padda om at jeg skriver inn feil brukernavn, eller feil passord, som er et kjent problem med android og kodemønsteret.

 

Problemet mitt nå er at jeg ikke får hard-resatt den. Har googlet en del, men finner ingen løsninger annet enn å legge inn fake os osv, så lurer på om det er noen her som har løsning på å hard-resette padda uten å legge inn nye oser og rom's.

 

All hjelp/guiding på hvordan jeg kan få hard-resatt padda uten å sende den inn til komplett, mottas med hjelp :D &--#60;3

 

-Kent

 

 

Edit: kan nevnes at jeg har testa å starte den med å holde vol - knappen inne, og alle 3 valgmulighetene etter dette, hvor 2 av den bare cold-booter padda, og den siste gir meg en død android kis på bakken med en rød varseltrekant over.

Endret av iKent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5/9/2012 Update -

I have been out with pneumonia but will have messages forwarded to the Customer Care Team. The .24 release is in final qualification testing and will be released shortly.

 

Ny firmware til helgen kanskje?

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

 

Ny firmware til helgen kanskje?

Merk at trådstarter spør om 101 padden, ikke 201. Vet ikke helt hvor du har dette fra, men kanskje det er oppdatering til prime? :)

 

Eneste jeg fant om hard reset er:

 

1. Power the Eee Pad off.

2. Press and hold the Volume Down button on the left side of the device, then press and hold the Power button.

3. Continue to hold both buttons until a bootloader screen appears.

4. Wait for the prompt that says to “Press <VOL_UP>” then press the Volume Up button to start the process.

 

Men det ser det ut til at du har prøvd?

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket brukernavn og passord, bytta det tilogmed 2 ganger for å være sikker.

 

uansett hva jeg gjør når jeg starter med vol knappen inne er at jeg ender opp med cold boot eller død droid med trekant over....

 

Edit: sitter på trådløst nett ja. Har ikke 3G på den.

Endret av iKent
Lenke til kommentar

Snakka med Asus support nå. Gud de menneskene er tallentløse. Jeg måtte lære svensken på andre siden av telefonen om hvordan man i følge deres egene guider skal gjøre en hard reset.

 

Ringte så komplett etterpå, og de sa jeg bare skulle sende inn, så ordner de det for meg gratis :) Takk for all hjelp^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...